leuk oog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jade

Berichten: 3035
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: home is where the horse is

leuk oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 04:26

ik heb altijd dat als het oog van een paard mij niet aanstaat ik echt niks met t beest heb; waar letten jullie op of een paard je aanspreekt of niet?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 13:41

Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk maar als ik voor het uiterlijk moet gaan,tja misschien beetje stom maar ik kijk eerst naar de staart,Ik ben dol op brede volle staarten,als er een sprietje aan hangt vind ik het beestje al veel minder mooi.

Zo zonde als je een vet mooi paard hebt en dan komt er zon heel klein plukkie aan zn kont.

ook de voorpluk heb ik iets mee,je hebt paarden die hebben eigenlijk maar een toefje,zo'n heel ieniemienie stukje,dat vind ik ook jammer.

maffick heeft een hele mooie staart,heel vol,alleen zijn voorpluk mag van mij wel iets meer zijn,maar je kan niet alles hebben

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:36

Yep. In de ogen van een paard lees je het karakter. Evenals in de rest van het gezicht overigens, maar dat vergt een beetje oefening.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:41

Ja dat heb ik ook wel, ik heb heel veel leuke Spaanse paarden gezien op mijn zoektocht en toch miste ik er elke keer wat aan.... tot ik oog in oog met Piropo kwam te staan... en dat klikte ook gelijk, plus dat hij alles had wat ik zocht dus dat was ook mooi meegenomen Haha!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/174605/incoming/MVC-006S%20Copy%20(1).JPG[/img]
Laatst bijgewerkt door cloris op 09-02-03 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 00:54

Helemaal mee eens, ik kijk ook vaak naar de ogen van een paard en dan zie ik wel of ie me aanspreekt of niet. Je kunt er ook goed aan zien hoe het paard zich op dat moment voelt denk ik.
Een van mijn twee favoriete ogen:

Afbeelding

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:03

als het oog me niet aanspreekt dan ga ik weer verder
maar dat aanspreken heb ik op verschillende manieren
of het klikt gewoon je kijkt hem aan en je weet het is bingo
maar ik heb ook wel eens dat ik een paard in zijn ogen kijk en dan zie ik iets anders waardoor het dier me toch iets doet(moeilijk om uit te leggen wat ik bedoel)

maar als het oog het heeft ga ik door naar de bouw

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 01:15

ik kijk altijd naar het hoofd, en aan het hoofd zie ik het karakter...