gebr.van manen(ede),wout jan vd schans en een POKKEDAG

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 18:01

Het begon al vanmorgen.de hele ochtend en middag lag chello/upc weer plat en dus kon ik niet internetten.
Ik had om 12.00 uur een sollicitatie in druten,wat in de buurt van tiel zou liggen.ik vertrok al om 10.00,kwam eigenlijk na een half uur al terecht in een file omdat er een vrachtwagen de vangrail in was gejoekeld en er dus een ellenlange file stond.ik heb driekwartier in de file gestaan,toen had ik vervolgens de verkeerde afslag en kon ik weer terug rijden.ondertussen waaide het echt hard em met rukwinden en hele plensbuien was het niet echt lekker rijden op de snelweg.inmiddels was ik in de buurt van tiel maar het was al 12.00 uur,ik naar anna(degene die het gesprek zou hebben met mij)gebeld,nou zegt ze moet je zo en zo rijden.na een uur in tiel,lenden en weet ik veel waar te hebben gereden reed ik achter een vrachtwagen van gebr.v.manen-hengstenhouderij-.deze wagen stopte even nabij een weiland met een aantal paarden en een leuke valk/schimmelkleurige welsh A pony. Lovers
Inmiddels had ik al 4 keer met anna gebeld en ik kwam er dus echt niet uit,ik zat al 2,5 uur in de auto waarvan ik de laatste anderhalf uur ook nog eens eigenlijk heel nodig moest plassen.anna begreep de situatie en we hebben afgesproken dat ik een andere keer kom want ik had echt de knollen op.ondertussen stond die man van die hengstenhouderij druk te bellen en had 1 hengst al uitgeladen.ik was reuze van streek en vroeg of ik even zijn paard mocht aaien omdat paarden mij rustig maken. Dromen hij keek wel raar maar zei:toe maar.ik zag dat het een E pony was,en hij leek verdacht veel op een pensionpony die bij mij op stal staat,wat een ruin is en afstamming pion.dus ik vroeg hem van welke hengst is deze?pion zei hij,ha dat dacht ik al,zei ik toen.ik geloof dat ie mij maar raar vond,maar goed hij stond dus zelf te wachten tot de eigenaar van 1 van die paarden die daar in die wei stonden kwam want die moest dus gedekt worden.vandaar dat getelefooneer van hem.

Onderweg terug had ik het moeilijk.ik baalde dat mijn sollicitatie niet door was gegaan,dat ik van die pillen voor mijn hoofdpijn heb waardoor ik heel suf kan zijn en al die tijd heel gespannen op had moeten letten in het verkeer. Gaaaap Verward Frusty

Ik kwam ineens achter een vrachtwagen te rijden-broere reizen-en jawel hoor,dat was de vrachtwagen van wout ja van de schans,stond er ook op
Party!! Party!! Party!!
Na deze pokke dag grappig genoeg toch door de paarden weer tot rust gekomen en overigens die hengst die ik stond te aaien?die was heel lief! Lovers

Ik heb net 3 uur geslapen,zo kapot was ik van deze dag.met wat pijnstillers gaat het nu wel weer.tja,inet doet het (nu pas)weer en ik ga zo tinkie verzorgen want daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad


_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-11 18:02 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:04

heeeey wat een rotdag heb je gehad zeg! waarvoor moest je op gesprek komen? wat voor'n baan?
Hopen dat het weekend een stuk leuker word!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:09

He jakkie, wat rot allemaal. Maar weet je ook welke (beroemde Verward ) hengst je hebt geaaid?
Heb je niet even aan Wout Jan gevraagd of je een dagje mocht komen knuffelen met zijn paarden, had hij vast erg leuk gevonden.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:57

Sjonge jonge wat een dag! Klote trouwens he, met van dat rotweer in de auto. Ik had het vanmiddag ook, lag bijna in de sloot door een rukwind.

Leuk trouwens dat je dat paard mocht aaien. Die man zal ook wel gedacht hebben, heb je weer zo'n paardemeisje! Denk ik ook altijd *LOL*
Maar doe het zelf ook!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:01

Ben zeer benieuwd wat voor baan het was? Ik hoop echt dat het wat wordt.
Jammer dat die migraine weer opspeelt, zelf ben ik ook ziek trouwens. Deze week dus ff geen paarden!
Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:13

Ah gos, dat ging dus niet echt soepel. gelukkig maar dat je die paarden tegenkwam, anders had je je vast nog veel beroerder gevoeld. Veel succes de volgende keer en knuffel Tinkerbelletje maar eens goed, daar knapt een mens van op.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 09:23

Raar dagje zo voor je. Kan me voorstellen dat je een beetje gemengde gevoelens hierover had.

Maar je hebt wel een paar leuke paardjes gezien, begrijp ik! Das dus wel weer leuk!

Groetjes Mieke

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:19

misschien de volgende keer een routebeschrijving uitdraaien op internet?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:28

Hee, van Manen, daar ben ik dinsdag nog geweest. Weet niet of je dezelfde trof als wij dinsdag, dat vond ik een hele aardige vent.

Hee Sanderijn, af en toe héb je gewoon zo'n dagje, morgen gewoon een nieuw begin!