Privelesje en Iwaldo cadeautje gegeven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Privelesje en Iwaldo cadeautje gegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 10:48

Gister had ik na lange tijd weer eens les van Laura.
We hadden van te voren al een tijdje gemsnt en toen kwam het een beetje te sprake dat ik een andere paardenbh had gekocht en dat ik mijn oude nog wel had maar voor mij gewoon te groot was.
Laura wou er graag een en vroeg dus of ze die van mij mocht proberen.
Ik deed er toch weinig mee dus die had ik maar ff meegenomen.

Voor foto's zie in the picture: [ITP] iwaldo in actie en met zijn nieuwe aanwinst Knipoog
Maar allereerst had ik priveles...
Ik had hem eerst een kwartiertje losgereden zodat als laura kwam we meteen konden beginnen.
Ik had van te voren gezegd dat hij rechts erg vast zat en daar hebben we goed aangewerkt. Zij heeft het zelfde probleem bij iwaldo dus dat was voor haar wel makkelijk om uit te leggen wat ik dan het makkelijkste kon doen.

Na ongeveer drie kwartier hard gewerkt heb ik hem even goed uitgestapt en is Laura naar haar eigen stal gegaan. Waar ik naderhand ook heen ging om even op iwaldo te rijden en om mijn cadeautje te geven aan superwal.

Toen ik aankwam was Laura nog aan het zadelen en ging ze naar de bak om hem even los te rijden en hem goed aan het werk te zetten.
Terwwijl ze aan het rijden was legde ze me uit waar ze met wal moeite mee heeft.....
Ik zei al tegen haar... Pablo en Wal hadden wel familie kunnen zijn... ze hebben dezelfde "probleempjes".

Nadat ze een tijdje gereden had mocht ik er ook even op...
flinke klim hoor een paar van ongeveer 1.72.
Maar goed zonder hulp kwam ik erop.

Eerst even wat gestapt en toen gedraafd... Valt niet mee als hij gewend is met sporen te rijden.. Maar goed het ging.
Toen moest ik hem even in stap zetten en proberen om vanuit daar in galop aan te springen... Eerste keer ging dat niet.... Maar de tweede keer snapte hij wat ik wou...

Met de les van pablo hadden we wijken geoefend, maar dat snapt mijn paardje nog niet zo goed omdat hij dat nog nooit had gedaan.
Dus toen zei Laura dat ik het op Iwaldo maar eens moest proberen.
En Ja hoor.... dat lukt e wel.....



Naderhand ff uitgestapt en toen ff mijn oude paardenbhtje uit de auto gepakt.
Dit bhtje was voor pablo namelijk veel te groot en Laura had er wel intresse in. Dus wij passen en het paste hem werkelijk als gegoten.
Veel beter als bij pablo... KOmt omdat pablo bijna geen boeg heeft en het dus alle kanten opflubbert.

Laura gaat hem nu 2 weken pr oberen en als hij goed blijft zitten mag ze hem hebben.

Laura... ik vond het erg leuk om eens op Iwaldo te rijden... na die verhalen dat hij zo superbraaf was Knipoog
Laatst bijgewerkt door tallie op 08-02-03 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)



tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 16:06

heb het al verandert cody...
Zag er inderdaad verwarrend uit....
Heb meteen de link er ook ff bijgezet.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, DenieesB, GrapeshotBot, Kla4tje, marloesxx en 44 bezoekers