Erge Pechdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Erge Pechdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 17:43

De titel zegt het al, ik heb vandaga een hele erge pechdag

het begint bij vanochtend:
Ik kwam uit mijn bed en keek op de klok : SH*T al zo laat ! heb me toen snelaangekleed enz, ik rende naar beneden en ik ging snel eten, bij het eten stoot ik mijn volle Glas limonade om, shiiiit, ik was al zo laat, snel onder de raan houden, de hele Boel plakte en het is een glaze tafel dus die moest ik ook nog is erg poetsen...

Snel de deur uit op mijn fiets rijd ik een halve kilometer **pfffff** Band helemaal let !! **grrr. scheld scheld ** ik kon echt niet meer verder rijden want had ik al gedaan waarbij d ehele band eraf lag, moest ik nog eens 2 kilometer gaan lopen !!!

eindelijk op school aanbeland, blijk ik ene paar uren vrij te hebben **scheld scheld**
na school moest ik weer 2,5 kilometer (als het niet meer is) naar huis lopen...

Ik kwam thuis komt me moeder tegelijk aan gereden en zegt: hey..lekke band? Tong uitsteken ......
en ze zei: ja angelina ( kennis van ons) komt zo met de auto hierheen, want ik moet snel naar boswijk (verzorgtehuis waar mijn opa woont), want het gaat heel erg slecht met opa en ik moet er snel heen, laat pappa maar naar huiskomen en ik bel straks wel

Ik zit hier dus alleen thuis er is nog niemand, niet gebeld enz en ik ben zo nieuwschierig hoe het met mijn opa is want vorige week heeft hij weer een hersenbloeding gehad en was voor de helft verlamd, hijs ook nog Dement..........

ik voel me heel erg rot nu, als ik wat hoor , horen jullie t wel weer....

XxX Renée

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:50

Dat is inderdaad een rotdag, sterkte met je opa!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:21

jeetje dan zit het plotseling ook allemaal tegen op zo'n dag he. Ik hoop maar dat het meevalt met je opa. Sterkte

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:31

Veel sterkte met je opa. Inderdaad wat een rotdag.

Ik had maandag een rotdag en het ergste was nog dat mijn toets werd afgepakt om nix

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 18:34

ik hoop ook dat t meevalt

ik kreeg net telefoon en hij ligt in een soort Coma Verdrietig
Mijn opa lag dat 2 weken geleden ook en is toen na 2 dagen overleden, ik hoop dat dat bij deze opa niet is ! Verdrietig Huilen

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 19:32

update: Ik kreeg net weer telefoon en mijn opa gaat dood , maar hoelang het nog gaat duren weten we niet ......**SnIk**
hier een foto van mijn oma (wie elke dag 5 kilo meter heen en 5 kilometer terug fiets om mijn opa op de zoeken) en mijn opa:

[img][/img]

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:50

He, wat rot zeg. Heel veel sterkte. Echt een pechdag zeg

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 02:10

He getsie, het zat je idd niet mee vandaag !!
Wat rot dat het nu ook nog eens helemaal niet goed met je opa gaat Verdrietig !!
Sterkte !!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 04:35

He, bah. Wat een vreselijk nieuws. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik jullie ontzettend veel sterkte wens...