babygeitjes in de woonkamer *ze zijn dood*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:11

Percy schreef:
De dierenarts was de eerste die ik gebeld had maar ze hebben maar twee dingen nodig en dat is melk en warmte. Het flesje werkte nog niet echt dus heb ik ze met een spuitje gevoerd. De een is er nog steeds heel slecht aan toe en ligt met twee kruiken bij de kachel, de ander (bonte) staat weer op zijn pootjes, wel zwak maar die lijkt aardig bij te komen.

Veel meer kan ik niet doen voor ze, het is afwachten. Ze zijn door de kou verzwakt en konden toen ook niet meer opstaan om te drinken. En dan gaat het snel bergafwaarts met zulke jonge dieren.


Percy ik heb een emmer met een speen, die had ik voor zuiglammetjes. Die hang je op doe je melk en en iets warms een kruik of zo dan kunnen ze als ze door de eerste moeilijke tijd heen zijn de hele nacht drinken en jij slapen, kom maar halen hoor

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 15:11

Hemeltje perc na al die moeite en zorgen alles voor niets, wat triest voor de kinderen vooral. Ik wens jullie heel veel sterkte met elkaar toe deze verdrietige dag.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers