Ik voel me zo #$%*@#$, wie nog meer???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik voel me zo #$%*@#$, wie nog meer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 20:46

Ik ben al vanaf VORIGE week woensdag ziek. Hoesten koppijn oorpijn dacht dat mn hoofd en oren gingen exploderen. Van het hoesten kreeg ik pijn in mn nek mn rug mn alles!!! En snachts slapen??? Dacht het niet wakker heet, koud, zweten en dan weer slapen wakker enzzzzzz en niet te vergeten HOESTEN......

Nou dacht ik dat het sinds gisterochtend beter zou gaan. Had het gevoel geen hitte aanvallen meer te hebben wat heb ik erbij gekregen??? Dichte oren!! Nog niet zo erg maar ik hoor bijna niks hoor mezelf praten en nu begint het zeer te doen.
Heb net les gegeven en nou explodeerd mn hoofd echt onderhand!!!!
Vandaag voor het eerst echt weer op mijn eigen paard gereden ging niet zo slecht tot dat ik ging stoppen en niet meer uit mn hoest kwam tot bijna kotsent toe.

Ik leef dus al vanaf dinsdag op hoestdrank wat niet echt helpt maar ik mag er niet meer van nemen neem al maximale dosis per dag en sinds dus al 1.5 week leef ik op aspirine.

Zijn er nog meer onder jullie die zich zoooooooooo belazerd voelen?
Je zit jezelf in de weg en hebt NERGENS zin in moet mezelf tot iets dwingen want tja van hangen voel je je echt niet beter. Gelukkig dat ik geen hitte aanvallen meer heb dan kan ik tenminste nog iets doen.
Mn eetlust was ook totaal verdwenen en mn smaak. Dat is sinds vandaag iets terug gekomen maar nu ik alleen ben zou ik het liefst alleen maar brood eten, niet echt gezond natuurlijk.

Maar ja wie o wie is samen met mij ziek????

Ik had twee weken vakantie, leuk he????!!!!!!!
Goh moet maandag weer naar school hoop dan toch wel dat ik weer 100% beter ben.

Wie heeft er ook tips want dat hoesten schiet niet echt op en heb echt nu last van mn oren. Zo'n zeurende pijn. Zijn er nog andere huis tuin en keuken middeltjes die WEL werken?

Sorry moest het kwijt want ik ben het ECHT ZO BEU!!!!!!!!!!


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 21:04

Hm zou het???

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 10:41

Hm misschien maandag toch even doktersbezoek afleggen.

Maar Linda, um ik moet hier nu in mijn eentje voor 5 paarden zorgen en en onze hond en poes. Dus ik zal wel iets moeten om door te kunnen gaan.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 11:05

Tiffany schreef:
Als je niks kan eten of drinken.
Probeer dan toch 5 glazen water naar binnen te werken! (met een vitamine pil ofzo)
En idd naar de dokter gaan.


Um ik kan wel iets eten en drinken hoor! Maar heb geen hongergevoel en mn smaak is dr niet echt. Maar ik eet wel gewoon! Anders zou ik nu al ondertussen bijna van mn graatje gegaan zijn en kon ik geen lichamelijke inspanning leveren om mijn beestjes te verzorgen.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 12:48

Ik denk dat ik dus morgen maar naar de dokter ga. Schiet echt niet op zo. Ik hoor nog steeds bijna niks. Mijn moeder zei al dat ik maar moest gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Annash, Cjuan, DearDarling, IASCrawler, JosjeBE, MDWStables, Miiej, mirriejj, Nicky1963, Roosch en 115 bezoekers