Fayette in de bocht geweest vanochtend....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Fayette in de bocht geweest vanochtend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 13:04

Het lijkt erop dat Fayette nu al wat begint te puberen. Wordt ik vanochtend wakker gebeld om kwart voor 9 (mja, ik weet het, aso maar heb toch niet veel beters te doen Haha!) dat Fayette vanochtend weigerde om de wei op te gaan Verward Pardon? Een Tinker die weigert de wei op te gaan zelfs als d'r moeder er al wel in stond Verward Cynthia had een kwartier staan klooien met d'r maar mevrouw wilde geen poot verzetten Toen heeft Cynthia d'r maar weer terug gezet in stal en heeft Cezanne vervolgens ook nog naar buiten gedaan en is naar school gegaan. Hihihi, Fayette scheen vervolgens pisnijdig te zijn geweest Bloos Zij op stal en die andere twee op de wei Haha! Ik dus maar om 10 uur er naar toe gegaan want ik wilde haar toch wel graag op de wei hebben (tis de enige vorm van beweging die ze heeft). Dus ik kom aan op stal, staat ze daar heel zielig te wezen en naar buiten te kijken Lovers Touwtje gepakt, Fayette uit stal gehaald en mevrouw loopt zo in een keer de wei in Verward Gek beest Hopelijk heeft ze er wat van geleerd, dat als ze vervelend is ze voor straf op stal moet blijven en dat de andere twee dan wel op de wei mogen Haha! Pffff, krijg ik toch een puber en ik hou niet van pubers Knipoog

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:07

haha misschien dat ze het zo afleert, heb net nog ff je profiel bekeken maar die fayette is wel een lekker ding hoor.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:03

Hi hi wat een draakje! }> Lekker dr eigen zin willen!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:45

Echt een puber ja.....
Zo ken ik er nog eentje Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:21

Ja, nou zal ze het wel leren, hoor! Nu weet ze wat de gevolgen zijn van niet in de wei willen gaan de eerste keer!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:47

Was het wel omdat ze de wei niet inwilde? Misschien was er iets engs ofzo? Anders is het wel errug weird idd ... Maarja nu heeft ze nog lekker het weiland ingekund *LOL*

Btw, leuk onderschrift flettie Knipoog

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 15:50

snowdon schreef:
Was het wel omdat ze de wei niet inwilde? Misschien was er iets engs ofzo? Anders is het wel errug weird idd ... Maarja nu heeft ze nog lekker het weiland ingekund *LOL*

Ik heb geen idee Het idiote was dat ze bij mij dus zonder te twijfelen die wei wel inliep Verward Volgens mij was ze gewoon aan het uitproberen, eens kijken wat ze bij Cynthia voor gekkigheid voor mekaar kon krijgen Haha!

Citaat:
Btw, leuk onderschrift flettie Knipoog

Ach, moet toch een beetje zieltjes winnen voor jouw kluppie? Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:53

*LOL*

En ehm ja zou kunnen dat ze Cynthia gewoon aan het uitproberen was natuurlijk Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:08

Zweepje mee helpt altijd *LOL*

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 19:38

Pellie schreef:
Zweepje mee helpt altijd *LOL*

Denk niet dat een zweepje echt zal helpen. Als Flet koppig is dan is ze het ook gewoon en dan helpt een zweepje niet echt En daarbij houdt ik er niet zo van om haar met een zweep de wei in te rammen. Het was al straf genoeg voor haar dat zij op stal moest blijven en die andere twee op de wei mochten. Ze vind het namelijk maar niks om alleen te zijn en al helemaal niet als ze die andere 2 ook nog eens op de wei kan zien. Ik denk dat ze gewoon aan het puberen is, ze is bijna 3 jaar oud en dus nog volop in de uitprobeerfase en Cynthia is natuurlijk niet haar baasje Knipoog

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:47

Hahaha, leuk he zo'n paardje dat aan het puberen is Knipoog & wat kunnen ze dan vervelend zijn Party!! Extreme duivel

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:50

Je hebt precies het juiste gedaan, in haar eigen sop gaar laten koken! Nuala kan daar ook wat van, wil de bak niet in, bak niet uit, stal niet uit, of uit, niet op de wei noem maar op. Is gewoon moeilijk doen voor beginners.
Whahahahaahahaha