blauw, blauw, alles blauw :-))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

blauw, blauw, alles blauw :-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 01:37

Nee, ik ben niet van het paard gevallen en ook niet geplet door een bus o.i.d., dus daar slaat de titel van dit berichtje niet op. Haha!

Ben vanavond even de stad in geweest (overal 50-75% korting dus dan wil ik wel) en ik schrok een beetje van mezelf... Want ik blijk alleen nog maar te letten op dingen die bij mijn rij-outfit passen, oftewel... blauwe spullen! Kwam uiteindelijk dan ook thuis met een blauw fleecevest (met net zo'n witte streep als op mijn blauwe Carousel-rijbroek), een donkerblauw fleecetruitje met capuchon en twee donkerblauwe sjaals voor 2 euro elk... Echt bij alles wat ik bekeek was het: staat dit? (en ja, mijn overige drie -gewone- rijbroeken zijn ook blauw!)

Bah, blijk ik dus toch zo'n muts te zijn die alles in hetzelfde kleurtje wil... Tong uitsteken

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 01:43

Hmmm komt mij HEEEEL bekend voor. Trek je mijn kast open dat zie je ook voornamelijk verschillende blauwtinten, met hier en daar een beige, wit of zwart kledingstuk ertussen. En een bordeaux rode capuchontrui! Want dat stond zo leuk op een BLAUWE broek Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 09:01

Mijn kledingkast was tot vorig jaar ook voornamelijk blauw. Ben nu expres steeds naar andere kleuren aan het kijken, want het werd een beetje saai...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:53

Fleeeeeeeece Haha!
Wat is er mis met alles in de zelfde kleur? black = beautiful Cool

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 10:59

Als je mijn 'gewone' klerenkast opentrekt, dan straalt het donkerblauw en zwart je ook tegemoet. Met hier en daar een natuurkleurtje (kaki, legergroen) of een wat feller accentje (felroze), maar gekker moet het niet worden.

Ik ben ook grootverbruiker van wasmiddel voor donkere was. Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:59

Blue, blue bue, the beautifulst colour *LOL* Binnenkort foto's van ka in vol ornaat met alles in het blauw Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 11:19

Ik heb ook onwijs veel blauw. Terwijl ik toch helemaal gek ben op rood. Niet helemaal zo als het hoord dus.......

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:48

hihi dat heb k dus ook...onwijs veel blauwe kleding. En ik kijk bij elk truitje,blousje ed wat ik koop onbewust toch of die leuk zal staan op een van m`n rijboeken! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:10

Hahaha, dat ken ik dus niet. Ik heb echt alle kleuren in zowel rijkleding als normale kleding.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:14

HAHA, leuk!! Ik heb veel in bruin, blauw, rood, zwart (verplicht voor concerten). En op mijn rijbroeken kijk ik niet echt of het past, wel of het een leuke kleur is. Ik heb namelijk vooral T-shirts van ermelo instructiewek en die zijn wit og bruin/beige/grijs. (heb ook van kennissen dus pas ze nog van het jaar 1999). Ik ben met rijbroeken gek van bandplooi met ruit, of met een hele hoge rug.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:26

Oh Ka, ik begin steeds meer te twijfelen of wij idd geen tweeling zijn. Uiterlijk, innerlijk, beiden supergek van blauw (heb namelijk vorige week ook een blauwe fleecetrui gekocht die uitermate goed past bij mijn zwarte endurancerijbroek met blauwe streep:-).

Hmmm, wanneer ben je jarig?

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 15:47

Rood, ik wil alles voor Baduh rood, en ik vind het zelf ook wel leuk, net als aubergine. Ik heb dan weer een hekel aan blauw, hihi. Baduh moet blij zijn dat ie geen merrie is, want ik vind roze ook erg leuk.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:27

Ik heb met paardrijden ook alles (donder) blauw!
Rijjasje, broek, sokken (licht blauw) shabrak.
Nu nog mijn laarsen en sporen Haha!
Doei,
[naam]

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:27

Bij mij is eigenlijk zwart, zwart, zwart, donkerblauw, grijs *LOL*
Soms is iets lichter, maar dat is niet vaak..
Ach, zolang het allemaal maar fijn zit en een beetje staat is het best Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 12:53

'Voor gewoon' heb ik juist veel fleurige dingen, die donkere kleuren vind ik te saai.
Voor bij de paarden heb ik niet van die felle dingen, beetje rustiger (vooral veel groen)...en idd, ik sta ook weleens in de winkel en dan denk ik 'oh, dat zou mooi staan op m'n rijbroek...'