Cantaor 1 jaar van mij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Cantaor 1 jaar van mij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 22:34

3 februari had ik canta precies een jaar, maar dat is wel omgevlogen moet ik zeggen. Haha!
Het leek wel vorige week dat hij werd gebracht met de trailer.

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 01:51

Gefeliciteerd! Heb je ook foto's van hem, ik heb net je profiel gelezen, dacht al dat je ook een anda had Haha!
Die spaanse spullen zou je hier kunnen kopen of bestellen via het internet. Ik ga naar Cloris ook een naambordje (zie ITP en een gevoerde seretta voor het longeren opsturen) dus als ik ergens mee kan helpen moet je het maar even laten weten. Ik heb zelf ook zo'n vaquera hoofdstel en bit en die halsters zijn er echt in OVERVLOED net als de dekjes. Maar die hoef ik niet, nou ja misschien als ik weer terug kom naar NL dat ik er dan eentje meeneem als aandeken haha Lachen

Als je wilt kan ik uit de catalogus van Zaldi (HET bekende spaanse paardenspullenmerk) foto's maken van dingen die je interesseren. PB me anders maar even. Ergens op de VMR staat geloof ik ook een topic van mij over die vaquera bitten. Misschien kan ik een paar mooie vaquerafoto's scannen uit de Spaande bladen, is voor de anderen ook leuk!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 09:07

Dat gaat snel, he? Ik heb Yorghos volgende week alweer 4 jaar... Ze zijn omgevlogen voor mijn gevoel.