Deze advertentie kwam ik tegen,een noordkreet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:50

Hier lopen ook veel paarden dag en nacht buiten, Limburg is wat dat betreft een echt paardenland.
Ik zou er tijdelijk wel een bij kunnen hebben maar ik ben er ook erg huiverig voor.

Ik heb ooit een paard opgevangen met problemen en daar kwam ik dus bijna niet meer van af want de eigenaresse kon geen enkele stalling betalen, deed ook geen pogingen om wat anders te vinden en betaalde mij al snel ook niet meer. Ze vond het allemaal wel erg gemakkelijk geloof ik. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen en moeten dreigen voor ze haar paard ophaalde. Het was nog een geflipt beest ook want hij liep de godganse dag rondjes, viel andre paarden aan en was vreselijk onopgevoed.

Dus voordat ik ooit nog eens zoiets doe wil ik eerst het hele verhaal weten en dan ga ik nog eens heel goed nadenken.

Maar hier in de omgeving zijn zat stallen met weidegang te huur voor ongeveer 100 euro kale huur en dat moet toch op te brengen zijn?


Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:54

Ze kan wel erg weinig betalen en hoe groot is de kans dat ze dan weer iets anders vindt wat ze wel kan betalen?
Ze zit redelijk in de buurt en, zoals ik al schreef, voor 100 euro kaal is er hier in de omgeving wat te vinden, geen probleem.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:56

Ik heb je ook net een pb gestuurd, ik wil ze best helpen zoeken in de omgeving.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 01:27

irish_lady schreef:
Maar aan de andere kant: Als jij een paard koopt ben je verplicht ervoor te zorgen! En als jij per maand maar 125 euro kan missen vind ik niet dat je een paard moet nemen!


Ze kunnen maar zo weinig missen omdat ze zulke hoge kosten hebben aan dit paard waar ze, ondanks het feit dat ze niet veel geld hebben, grote bedragen aan besteden om hem maar weer beter te krijgen.

Ik zeg niet dat ze de goede weg bewandelen, misschien wel, misschien niet. Ik weet te weinig over deze specifieke methode maar ze hebben wel heel veel voor dit paardje over.
Oordelen en veroordelen is erg gemakkelijk achter een computer maar niet altijd terecht.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:56

Gisteravond heb ik met deze mevrouw contact gehad nadat ik, bij toeval, een adres op het net had gevonden van een meisje wat stalling aanbood niet zo ver hier vandaan.
Ze zijn nu met elkaar aan het mailen en ik hoop dat het wat wordt. In geval van nood mag het paard eventueel wel tijdelijk hier maar een wat definitievere oplossing is natuurlijk voor alle partijen beter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Fayyah19, hollie, Mutti, Plonspony, Swift, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 129 bezoekers