Yvonne's pony ineens weg ;( UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Yvonne's pony ineens weg ;( UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 16:48

Mijn vriedin verzorg een pony al bijna een jaar, en gaat er elke dag heen om ze te verzorgen, ze kon er jammer genoeg niet op rijden maar dat maakt haar niets uit.
Vanmiddag ben ik mee geweest naar stal en was haar pony ineens weg Boos! Verdrietig Frusty Scheve mond zonder dat ze het wist is die pony dus gewoon weggehaalt.

Een pony die vroeger is mishandelt en geen mensen meer vertrouwt. Mijn vriendin heeft met heel veel gedult toch het vertrouwen terug gewonnen. Maar heeft nu geen idee waar ze heen is. Ze kan de eigenaar niet bereiken Scheve mond
Hoe kan je iemand zoiets aandoen gewoon haar verzorg pony weghalen zonder dat ze zeggen, die vent waarvan ze is keek er nooit naar om Lips are sealed

Nou hopelijk belt hij haar snel we hebben net een briefje in zijn brievenbus gedaan.

Nou hij heeft Yvonne heeft net gebelt. Die eigenaar heeft haar verkocht aan de oude eigenaar, en het nummer krijgt ze van de week. Ze wouden met haar gaan fokken ofzo. Maar ik denk dat ze haar wel kan kopen Lachen Eindelijk een leven zonder angst voor haar!
Die vent heeft haar trouwens niet eens bedankt en vind het niet eens erg dat ze van niets wist,
Gelukkig koopt hij nu niet weer een nieuw paard, na alle vergissingen van hem.
Nou ik hou jullie wel op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door Avanti op 05-02-03 22:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:52

Jeetje wat een rot streek, ik heb het ook een keer meegemaakt, van de 1 op andere dag was de pony waar ik op reedt weg, ze was blijvend kreupel maar je kon er nog wel een beetje op stappen of draven. Toen ik daar kwam wou hij mij niet vertellen waar ze heen was, maar ik weet zeker dat ze toen naar de slacht is gegaan. Ik hoop voor je vriendin dat de eigenaar haar wel fatsoenlijk te woord wil staan, ze heeft hem/haar tenslotten verzorgd.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 17:15

Als we haar vinden kopen we haar !!!!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:21

haha veel succes dan en hou ons op de hoogte

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 17:24

Ja vanavond ben hij mischien en anders staan we morgen avond voor zijn deur
We houden jullie op de hoogte hoor absoluut Lachen we gaan tot de bodem uitzoeken waar ze nu is, waarschijnlijk terug naar de laese maatschappij.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:00

Jeetje wat gemeen! Ik hoop dat jullie m vinden... Succes!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 20:03

Ja echt een randdebiel, eikel Boos! Misselijk Die vent spoort niet. Maar goed hij zal wel weer een smoes hebben Lips are sealed
Morgen weet ik meer!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:21

avantilover schreef:
Ja echt een randdebiel, eikel Boos! Misselijk Die vent spoort niet. Maar goed hij zal wel weer een smoes hebben Lips are sealed
Morgen weet ik meer!


Ik begrijp wel dat dit heel vervelend is voor je vriendin, maar die "randdebiel" is wel de eigenaar. Ik hoop dat jullie een iets rustigere toon hebben als je met die man gaat praten, want anders denk ik niet dat je veel wijzer van hem zal worden...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 22:19

Ja sorry toen was ik echt heel erg boos nu wel wat minder. Maar hij is absoluut zo'n gemeen mens. Hij heeft ook de pensionstal en heel veel mensen daar opgelicht wat hij heeft het stalgeld niet betaalt en heeft nog schulden bij de mensen daar.
Verder zal je nooit wijs van hem worden want hij spoort niet echt.
Hij heeft trouwens nooit naar zijn paarden om gekeken en een paard een half jaar nooit uit zijn stal gelaten en de hoeven ook zo lang niet bekapt en waarscheinlijk nog wel langer.
Sorry maar voor die vent heb ik geen enkel maar geen enkel goed woord. En wat versta jij onder eigenaar, voor Nikita is hij absoluut niet de eigenaar. Hij betaalt alleen de stalling.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:37

Jeetje wat een rotstreek. Nou word ff flink doorsparen he Knipoog

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:34

avantilover schreef:
En wat versta jij onder eigenaar, voor Nikita is hij absoluut niet de eigenaar. Hij betaalt alleen de stalling.

Eigenaar dus! Haha!

Heel vervelend dat het zo loopt allemaal.
Wat ik me afvraag is dat als die vriendin al zo lang weet dat die man zo slecht is voor zijn paarden/pony's en andere mensen, waarom ze niet ergens aan de bel heeft getrokken?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 00:37

Ze had opzich niets met die man te maken want hij kwam nooit naar zijn pony
En we weten ook nu pas dat hij geen stalgeld heeft betaalt en nog andere schulden heeft bij de mensen van stal.
Ja hij verdient geen paard, maarja als je om een pony geeft wil je die niet kwijt.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 08:56

avantilover schreef:
En wat versta jij onder eigenaar, voor Nikita is hij absoluut niet de eigenaar. Hij betaalt alleen de stalling.


In jouw eerste berichtje noem je die man de eigenaar. Dat heb ik dus gewoon van je overgenomen.
Wie is dan de eigenaar, want nu begrijp ik het geloof ik niet helemaal meer.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 14:59

Linda250"]
[quote="avantilover schreef:
En wat versta jij onder eigenaar, voor Nikita is hij absoluut niet de eigenaar. Hij betaalt alleen de stalling.


In jouw eerste berichtje noem je die man de eigenaar. Dat heb ik dus gewoon van je overgenomen.
Wie is dan de eigenaar, want nu begrijp ik het geloof ik niet helemaal meer.
[/quote]

Ja sorry stond er vaag, hij is dus wel de eigenaar maar het paard zal hem zeg maar nooit ovlene als de eigenaar ik had het onduidelijk opgeschreven.