wat een rotdag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

wat een rotdag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 19:56

hallo allemaal,

ik heb een beetje een rotdag vandaag!!
het begon gisteren eigenlijk al!! ik kreeg een kopsttot van een pony bij mij op stal, mn neus werd een beetje dik en pijnlijk!!

vanochtend moest ik naar school en kwam mn bus dus gewoon niet!! Boos! Extreme duivel errug balen!!! dus ik kwam een half uur telaat op school en dat bij een verplichte les, gelukkig deden ze niet moelijk!!

toen ging ik ff naar sammy, want ik had mn nieuwe menhoofdstel binnen!! Haha! dat was gelukkig nog iets leuks!!

ik had hem aan de balk gezet om te poetsen, ik stond een beetje met hem te kroelen, toen hij ergens van schrok, en ik kreeg de ijzeren haak, waar sam dus mee vast staat, errug hard op mn neus, ik viel echt bijna flauw van de pijn!! er zit nu dus een bobbel op mn neus, misschien issie gebroken, maar daar valt nix aan te doen!! gelukkig wordt'ie niet blauw!! Knipoog Tong uitsteken

het was dus al een k*t dag, en ik zag er al zo tegen op, want vandaag is het namelijk een jaar geleden dat mn opa is overleden!! Huilen mn oma was vandaag bij ons samen met mn oom en tante en neef en nicht en we zijn met zn allen naar de begraafplaats gewwest!! waas errug mooi!
toen we er stonden kwam ineens de regenboog!!!
Lovers Verdrietig dat was echt vaag!!

nou bedankt voor het aanhoren, uh lezen van mn verhaal!! Nerd

veel liefs maaike

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:03

Haha! Dat is erg pijnlijk ja ( *LOL* )
En van die regenboog erg mooi.
Maar meid er komen tijden dat het beter gaat!