Zoveel medelijden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 08:49

Ook ik heb er een hele tijd bij gezeten, en het was echt heel zielig. Dat meisje heeft ook al zo vreselijk veel opgebracht voor dat paard. Van de zomer is het paard door zijn knie gezakt, sindsdien heeft ze niet meer kunnen rijden, alleen een beetje stappen anders liep ze weer giganitsch kreupel. Toch bleef dat meisje komen, ook in die periode heeft ze een hele tijd huilend bij het paard in de stal gelegen, dat ze zoveel van haar hield. Je gunt niemand zoiets, maar haar zeker niet...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk



Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:04

Ik weet niet hoe het nu is met haar, als ze vanochtend om 8 uur nog niet stond, zouden zehaar in laten slapen. We gaan er zo weer naar toe en dan zullen we het wel horen.
Ik hoop natuurlijk dat ze er weer staat, maar ik vrees het ergste.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:47

We hebben het meisje zelf nog niet gesproken, ze is nog niet op stal geweest, wat ik trouwens goed kan begrijpen.
Ook het paard heeft tot het einde toe gevochten, ze wilde opstaan, probeerde het ook constant, maar kon gewoon niet meer.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 17:13

Elke keer als ik dit topic lees, zit ik toch weer met tranen in m'n ogen, danzie ik weer voor me, hoe dat paard daar lag en Jette die er bij zat tehuilen.
Ik heb Jette niet meer gesproken daarna, maar ik hoop zo, dat ze wel weer wil beginnen met een nieuwe pony. Dat ze net zo'n band krijgt met die pony als ze met Donja had, en haar verdriet een beetje kan vergeten. Ik gun het haar zo, en heb zo veel medelijden met haar....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers