Belker, huishoudtrappen en kneuzingen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Belker, huishoudtrappen en kneuzingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 09:04

Het zal eens niet. Half december ben ik met trap en al op de stalvloer gevallen. Diverse kneuzingen, pols, knie, odnerbeen, ook nog veel blauw zwarte plekken op onderbeen en bovenbeen. Dat was 2 weken niet rijden. het lukte echt niet, ik kon na 1,5 week nog niet opstijgen. Ik heb eht geprobeerd maar ik kon mijn knie niet voldoende buigen.

Gisteren wilden we wat hooi van zolder pakken en mijn vriend pakt de keukentrap, gaat de stal in waar Grappa stond en zet de trap neer. Grappa in totale paniek, richting deur en bij de deur kwam hij mij en mijn pols tegen. Hij duwen, ik klem met een dubbelgeklapte pols tussen hem en de muur. Conclusie: gekneusde pols. Ik vermeod dat ik nu weer 5 dagen ben uitgeschakeld voor poetsen, mesten en rijden. Hopenlijk kan ik hem zaterdag voldoende gebruiken.

Volgens Katja gingen trappen en Belker niet samen. Dat blijkt wel.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:45

jeetje, wat zielig!!! Wat doe je toch allemaal met jezelf. Heb je geen foto laten maken van die pols? Ik bedoel, je bent al absoluut geen aansteller, want die blauwe plekken van de vorige keer waren echt bruut. Wellicht 'onderschat' je nu ook je pols?

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 12:47

Voor eht eerst ben ik verstandig geweest. Ik heb 2 uur op de SEH zitten wachten eemt minimaal 2 hypo's vanwege de pijn maar het was niet gebroken. Wat een stom ziekenhuis, wat een slecht luisterende en niet reagerende artsen zaten daar.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:48

En je bent nog jarig ook!!

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 12:51

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Nu dus erg tegen.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:21

Ja, dat krijg als je ouder wordt, toch. Haha!

Grapje. Knipoog

Van harte beterschap en gefeliciteerd. Hoop dat het 16 februari weer over is, zodat je naar Havelte kunt.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:37

Oeh, sterkte ermee en gefeliciteerd met je verjaardag Lachen

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 22:54

Zelfs met gekneusde pols kan ik Havelte rijden. Maar ik heb een afspraak die ik al vaker heb afgezegd.... Dat wordt deze week de knoop doorhakken en een keuze maken.