Ik heb net een baan aangeboden gekregen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 14:53

In Zwolle is het, wel een eindje rijden, maar goed. Het is een handelsstal nu nog met ongeveer 13 paarden, wil uitgroeien tot ongeveer 30 paarden. De bedoeling is dat ik de paarden rijdt tot en met B/L niveau op wedstrijdjes, en daarna worden ze verkocht...
ik ga misschien volgende week kijken...zal ik het doen?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:59

Ik zou eerst maar eens gaan kijken en kennis maken????

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:00

of je het zal doen???? Wa's dat nou voor vraag!!!!!!?????? Haha! Haha!
Als het qua vervoer te doen is, en je hebt voldoende ervaring, en het lijkt je leuk om paarden uit te brengen (die later waarschijnlijk weer verkocht worden Verward ) is dit een buitenkans voor je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:02

Wat houdt je tegen om het niet te doen? Wat heb je te verliezen? Kijken kan natuurlijk altijd.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 15:04

Kijken dat ga ik sowieso doen. Maar ik weet alleen niet of ik de ervaring ervoor heb. Het niveau wel denk ik zelf, tja, ik weet het ook niet goed. Misschien houdt het me wel tegen dat ik toen zo ben opgelicht. Door die vent uit Haarlem, die stal die helemaal niet bestond. Dit is net zoiets...

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:13

Gewoon kijken en goed vragen!
Succes!

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 15:15

Wat tof man. Gewoon doen, maar wel eerst ff kennismaken.

Heel veel succes!!!!!

Casy Party!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 15:21

iemand tips wat ik allemaal kan vragen? Tja, loon en alles, hij vroeg ook of ik intern wou, toen heb ik gezegd dat ik dat eerst wilde overleggen maar dat het wel bepreekbaar was.nou ja ik zie wel, ik heb hier dus niet echt ervaring mee

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:12

ervaring is misschien niet zo belangrijk.
Als eerste moet je eens een praatje gaan maken en kijk of alles goed geregeld is(salaris, ziekfonds en van al die rommel die daar bijhoort).Dan een lijst met vragen maken wat je wilt weten(werktijden, wat mag ik allemaal doen, werkzaamheden).
Na dat babbeltje kun je eens rondkijken en natuurlijk of het jullie beide aan staat.
Zorg er vooral voor dat het bovenstaande goed geregeld is want dat voorkomt een hoop ellende mocht er iets gebeuren.
Ik ik zeg je uit ervaring dat het niet leuk is om aan het lijntje gehouden te worden en uiteindelijk naar je geld kan fluiten.

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:15

Mij vroegen ze toen ook of ik intern wou, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, had nog meer ellende veroorzaakt.
Als je de baan neemt zou ik eerst gewoon een paar manden kijken of het je wel bevalt dan kun je altijd nog intern. mag ik vragen bij wie je wilt gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:15

Bij wie is het? Is het een spring of dressuurstal??

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 17:25

Sjaak Visser heet ie, het moet een net opgerichte stal zijn, iets onder Zwolle. Als het kan ga ik donderdag avond kijken, en mijn vriend gaat mee Haha! Staat misschien wel stom, maar Sjaak zei: dan haal ik je wel op bij het station.nou, hoe weet ik of die vent te vertrouwen is? Je weet het maar nooit Verward
En het is geloof ik voornamelijk dressuur

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:56

gaaaaaaaaaaaaaf ik zou zeker proberen ik wist niet dat je dit wilde ?
wauw ik zou dat ook graag willen dus mocht het niets voor jou zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:15

Sjaak Visser, nooit van gehoord. Zal hier eens navragen of oemand m kent. Gewoon gaan kijken en zien wat het is! Succes! Party!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 18:20

als ik het niets vind Kim, zal ik je aanbevelen!! Ik hoop dat ik er donderdagavond heen kan.
groetjes,
Manon

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 18:30

Ik zou inderdaad eerst gaan kijken het en goed vragen ook aan andere mensen ... als alles goed is zou ik het wel doen das echt tof..ik rijd nu ook op een stal en het is echt super gaaf...!!! Koe

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:56

ik zou vragen hoe de andere mensen over deze stal denken en kijken of er veel positieve resultaten uitkomen en.. ik zou eerst dan gaan kijken, lijkt me wel leuk hoor maar het afscheid van die paarden telkens is toch niet zo leuk lijkt me ik zou dit nooit doen (zeg nooit nooit ik weet het) want ik raak gauw gehecht aan paarden en ook andere beesten.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:14

Ik zou nooit meteen intern gaan. In de omgeving kun je na een tijdje misschien een kleine flat of zo gaan bewonen? In ieder geval, als je intern zit, zit je altijd bovenop je werk, kun je er (na werktijd) moeilijk afstand van nemen, even geestelijk de knop om zetten zogezegd.
In het begin gaat dat prima, maar na een half jaar?
En daarbij: bij onbekende mensen intern, weinig privacy... Misschien inderdaad beter als je eerst heen en weer gaat rijden.
Vreemd trouwens dat die stal niet een wedstrijdruiter/groom in die omgeving kan vinden??? Of heb je hen toevallig ontmoet?
In elk geval klinkt het als een droombaan, maar kijk uit voor valkuilen. Heel veel succes en laat je ons nog even weten wat je besloten hebt? Ik duim voor je!
Groetjes, Dorine.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:10

ga er voor!!!!

suc6

enne wel ons op de hoogte houden he!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:24

mhmm, als je het leuk werk mvind dan moet je het toch gewoon doen!! natuurlijk mot je er wel eerst ff gaan kijken ..

maar het lijkt me wel moeilijk om dan van al die paarden weer afscheid te nemen.. Huilen Huilen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:37

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:40

Of als er klanten komen...

Ik heb dat gezien op de stallen waar ik regelmatig kwam, werkdagen van 14 uur zijn heel normaal.

En je moet van te voren goed bedenken of je wel houd van die manier van rijden.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 09:56

Ja, ik ga dus ook maar niet intern, lijkt me geen goed idee(vooral ook omdat ik samenwoon). En tja, ik kan altijd kijken, het is voor mij 1 uur heen en een uur terug met de trein, als ik over een tijdje mijn rijbewijs heb wordt dat niet minder, met de auto gaat hetnet zo snel Extreme duivel Maar ja....bedankt voor al jullie reacties, en als ik het niets vind, geef ik het tel.nr. wel aan degene die het ook graag zou willen!
groetjes,
Manon

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:48

DOEN! Als de rijstijd etc het allemaal toellaten en je loon (heel belangrijk als je in de paarden werkt) goed is zal ik het zeker doen.
Alleen het is wel keihard werken.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:45

Is dit een man die net begonnen is en wilt uitbreiden en nog stallen aan het bijbouwen is?