Ik kon er gewoon bij gaan liggen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Ik kon er gewoon bij gaan liggen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 01:34

Aww het was zo lief, Suevje lag te slapen toen ik aankwam, en meestal als je dan de deur open doet wil-ie al meteen opstaan. Maar de deur was al open en alleen het schrikdraad was dicht, dus ik het draadje open en voorzichtig erbij gekropen Lovers Lovers
Zoooo lief, en hij legde z'n koppie in m'n armen, ik heb een tijdje zachtjes z'n hoofdje zitten aaien en toen kwam mijn vriendin langs en die is er ook nog even gezellig bij komen zitten.
Na een tijdje boog hij z'n voorbenen weer naar voren en keek ons echt zo aan van: ga eens opzij! Lovers en pas toen wij opstonden stond hij ook langzaam op. Echt zooooooooo kjoet!!

Wat heb ik toch een kanjer Kwijl Kwijl


DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 23:14

cloris schreef:
Super is dat he, Piropo heeft dat dus ook, die kan ook zijn hoofd echt zo aangeven zodat hij gekroetst kan worden Haha! dan gaan die ogen half dicht en die onderlip gaat hangen..... dat zijn echt van die "geniet" momenten.


Ja idd dan hebben ze zo'n supercentenbak! Echt lief! Lovers

Dan moet ik altijd weer even aan die mensen denken die hengsten gevaarlijk vinden etc. Denk ik: moet je de mijne nu eens zien!

Even offtopic: vandaag heeft een klein jongetje hem uitgestapt, ik er wel naast natuurlijk maar toch... en hij liep gewoon uit zichzelf een beetje naar beneden en zooooo braaf! Dat is ook zo'n genietmoment, dan ben ik weer echt trots op hem!


DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 00:28

Kep van de week ook een hele tijd bij Mistral gelegen... moet steeds weer slikken... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crista, LDRD, sterregoud, xSimonee en 178 bezoekers