Eindelijk hij accepteert de zweep ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Eindelijk hij accepteert de zweep ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 14:20

Barbiano had nogal een probleem als ik hem met de zweep rij. Dan was hij niet meer te houden en strontbeledigd. 1,5 Week geleden heb ik het toch maar weer een keer geprobeerd en warempel nu 'accepteert' hij de zweep wel. Hij kan nog strontbeledigd reageren als ik hem een ieniemini tikje geef maar hij is goed te rijden. Eigenlijk een stuk beter. Gebruikt zijn achterhand beter etc en de moeilijke oefeningen doet hij een stuk vlotter. Hij wordt wel grandioos heet. Gisteren moest ik tijdens de les de keertwending om de achterhand oefenen en zwaaide hij helemaal uit. Ik heb alleen maar de zweep langs zijn billen gelegd en je zag hem denken. Zal ik of zal ik toch maar niet een keer uitslaan. Hij koos voor het 2e en deed het gevraagde braaf maar heet. Wat een uitvinding de zweep... als je er mee kan rijden. Knipoog

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:06

Dat is zeker fijn, als hij zo goed luistert naar de zweep!! Even langs zijn billen wrijven en hij luistert, handig toch?

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:32

Die van mij wordt ook zo heet als ik er een zweepje bij pak... Spoortjes maakt hem niks uit, maar zweep =fel worden!!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:37

Snowdon wordt er niet warm of koud van, maar hij heeft wel geleerd wat ik er mee bedoel. Is erg handig als je even een armverlenger of beenhulp extra nodig heb Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 23:36

Jeetje, dat is makkleijk! Jur reageert er geeneens op. En sla je haar een keer goed, dan krijg je een grote staartzwiep als reactie *grom*.