De 27e, hoe heb ik deze dag verwerkt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

De 27e, hoe heb ik deze dag verwerkt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 20:13

`s ochtends met tegenzin uit bed gekomen om m`n vriendinnetjes te vertellen dat ze me vandaag niet op hoefde te komen halen, want ik bleef thuis.
Zoals verschillende bokkers al weten, is het vandaag, de 27e januari 2 jaar geleden dat m`n moeder overleden is.. en niet alleen mijn moeder, ook mijn oom.. hij is al 7 jaar overleden ( of 8)
`s ochtends zijn we rond 9 uur naar zeeland gereden, lekker naar zee in vlissingen.
Hond mee, en helemaal naar de andere kant gelopen.. we hebben ongv. 3 uur gewandeld.
Ik had mijn *te kleine* paardrij-laarzen aan, dus mijn hielen hebben allebei een grote blaar, maar dat was het waard.
Het was echt een heerlijke dag.. ik had het er op het begin wel moeilijk mee.. regelmatig moeten huilen, maar verder hebben we heerlijk gewandeld.. we hadden geen bal meegenomen voor de hond.. dus die speelde met stokken.. die ze steeds weer achterliet zodra ze een andere hond met een bal zag spelen,.. waar ze uiteraard meteen achteraan ging, om de bal te stelen, die ze daarna uiteraard weer terug moest geven Tong uitsteken
Na de 3 uur wandelen zijn we naar vlissingen zelf toegereden, en zijn we wat gaan eten, leuk restaurantje, lekker gegeten.
De hond is doodop.. en licht moe in haar mand heel hard te snurken Lovers .
Vanavond komt er nog wat bezoek.
Morgen weer gewoon naar school Lachen
Lara.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:22

Bbrr wat lijkt me dat moeilijk.
Gelukkig laten jullie zo'n dag niet gewoon voorbij gaan. Ik vind het heel knap dat je juist op die dag iets doet wat je aan je mams doet denken.
Sterkte ermee

marionnetje
Berichten: 9
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Vroomshoop (twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:33

hey hey

ik heb dat ook elk jaar weer, mijn moeder en mijn zus,,, ik mis zo ook op zulke dagen, maar ook op verjaardagen en feesten, je mist toch een stukje gezelligheid.
Gister is mijn paps 50 geworden zo iets vier je maar 1 keer, toch kon ik er niet écht van genieten, je geniet er wel van... maar niet zoals gewoonlijk, ik zie er nu ook elk jaar weer tegenop om een verjaardag of wat dan ook....
Meestal ga ik mijn hard luchten bij mijn verzorgponytje, k heb dr ook wat in westerhaar maar ook in de buurt, k praat alltijd heel lang met dr. Het klinkt raar maar dit vind ik nog fijner dan een maatschappelijk werker die stelt je alleen maar vragen of aan je familie, neej, mijn paardje is mij heilig, ze is een soort dagboekje voor mij, het is ook net of ze me verstaat, ze staat alltijd met de oortjes allekanten op te bewegen als ik tegen haar praat.
1 keer heb ik het zo erg gehad dat ik in de wei in een hoekje ging zitten huilen, ik heb daar zo 2 uur 8er elkaar gezeten, maar mijn pony ging over me heen staan met gebogen hoofd en lette op me, ze waakte over mij als haar eigen veulen, en wie dit niet gelooft het is echt waar!!
Sinds dien kan ik haar ook niet meer missen! Echt niet, voor geen 300 arabieren, mijn welshje is echt heel veel voor me gaan betekenen, dus als ik zoon dag ga doorbrengen dan ga ik naar mijn lieve welsh heen en ga ik tegen haar praten, aan het eind van de dag, voel ik me veeeeeeel beter.
Dit lucht ook op zeg!!

-xxx- marion Huilen

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:02

De vader van mijn vriend is ook overleden, zo'n 6 jaar geleden. Elk jaar met z'n verjaardag komt er nog steeds visite. Veel mensen vinden het raar maar ik vind het juist goed. Je staat er weer even bij stil. Het is verder geen verdrietige dag of zo. We halen herinneringen op en eten gebak.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:40

Lijkt me zo erg... Sterkte!!

xx Mayke

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:45

Knap hoor dat je dat zo kunt. Wel erg mooi om zo weer aan je moeder te denken.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 23:05

Dankjulliewel Lachen .
Ik Vond het ook een prettige dag Lachen
Het zit me de laatste tijd echt niet mee..
Ik zou wel vaker zo`n dagje naar het strand willen, gaan we waarschijnlijk ook vaker doen Lachen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:45

Als ik je verhaal lees, denk ik dat je 10 jaar ouder bent. Je vertelt het zo "volwassen". Als je een keertje wilt "uitwaaien" zonder strand in de buurt, mag je ook op Baduh komen scheuren. Bijna hetzelfde effect, alleen geen zee-lucht. Knipoog

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 15:56

bubbels schreef:
Als ik je verhaal lees, denk ik dat je 10 jaar ouder bent.

Thnx Lachen
IK heb ook het idee dat ik in die 2 jaar stukken volwassener ben geworden Lachen
Ik ben meer over dingen na gaan denken, en alle wat me overkomen is.. heeft me doen nadenken.

marionnetje
Berichten: 9
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Vroomshoop (twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:27

bij ons word ook elk jaar gewoon verjaardag gehouden, dat vind ik ook heel goed, dan merk je dat je dr fftjes bij stilstaat, en veel sterkte verder nogmaals he Laratjuh

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:27

Je zegt zelf al dat je in de afgelopen twee jaar een stuk volwassener bent geworden, en dat idee krijg ik ook uit jouw berichtjes: je komt ouder over dan je bent. Ik vind het heel mooi zoals jullie je moeder (en je oom) hebben herdacht. Niet zomaar die dag voorbij laten gaan, maar je gedachten en gevoelens laten gaan.

Sterkte meis, alle dagen na de 27e zijn dan wel weer 'gewone' dagen maar dat maakt het verlies niet minder moeilijk.

ldropjel
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 20:12

heyy
wat erg van je moeder en je zus....
maar wel fijn dat je alles kunt vertellen tegen je welshje,
verzorg je die alleen of rijd je er ook op?
hij staat cker wel dicht bij je huis dat je er zo even heen kan gaan,,,
ik heb ook 2 paardjes en daar vertel ik alles aan,,,
als ik ergens mee zit dan,,,
geeft me dat een goed gevoel!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:14

Jeetje je klinkt echt veel ouder...
Veel sterkte ermee,lijkt me mooi dat je zoiets niet weg stopt maar gewoon op dze manier herdenkt.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:17

Heel veel sterkte, gelukkig heb ik nog niemand verloren, alleen mijn opa deze zomer. Hij kreeg een hartaanval of een beroerte (ze weten het niet) toen hij aan het zwemmen was in de zee bij Scheveningen. Mijn oma kan niet zwemmen en stond hulpeloos aan de kant.
Beetje wrang, maar ik ben jarig op de 27e..

Nogmaals, heel veel sterkte toegewenst