Za. gaan we mijn nieuwe aanwinst ophalen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:03

Eigenlijk vind het wel een beetje raar. Je verkoopt & koopt steeds maar. Dat je Robin een oude dag wil gunnen okee, maar nu is Onyx net bij jullie gewent en andersom en nu moet hij weer weg. Voor de paarden is het ook niet fijn om steeds heen en weer gesleept te worden!
Maargoed, het is jou keuze.
In ieder geval veel plezier met robin en hopen dat hij nu echt een oude dag bij jou mag hebben!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:15

Hoezo naar de slacht, hij is toch alleen oud en niet ziek (of heb ik iets gemist?) .
Zoals ik al zei, ik wilde het alleen maar even zeggen dat ik het raar vind (ook met make etc) verder moet ze het zelf weten!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:29

Ik weet verder het verhaal ook niet direct hierachter, maar ik oordeelde gewoon over wat ik lees! No hard feelings, maar ik denk dat Nathalie zelf oud&wijs genoeg is om zichzelf te kunnen verdedigen (ik val niemand aan, maar ik kan het niet anders verwoorden)

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:48

Hoezo ontopic?? Ik zeg alleen dat ik het raar vind.! dat heeft alles hiermee te maken! Blijkbaar voelt nathalie zich niet aangesproken , anders had ze vast wel even gereageerd op een volwassen manier!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:03

Flair: Daarom ging ik ook normaal op jou in! Normaal antwoord - normaal antwoord terug!

Nathalie : Als jij een mening van iemand anders nuttloos vind, moet je nog veel leren. Het intereseerd me niet dat je mijn mening nutteloos vind, maar op den duur kom je jezelf wel tegen!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, JeRekers, Martje80, Miran, Plus_en_Min, Salinah en 95 bezoekers