Voetbal ggrrrrr.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Voetbal ggrrrrr.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:09

Gisteren zijn Albert en ik naar de HK in Den Bosch geweest, omdat ik met de ME ook s´avonds naar de Graafschap-Utrecht moest moesten we al om 15:00 weer weg en miste daardoor o.a de show van IJsbrand Chardon en de show van de Cabouchon nakomelingen.
Ik had echter toch wel hoop dat de wedstrijd oor het slechte weer zou worden afgelast en heb in de loop van de dag een paar keer gebeld om het te checken maar, helaas, het ging gewoon door en we moesten dus eerder weg Scheve mond
Ik had mijn dienstauto s´morgens al bij Ans (Fabienne) gezet, die langs de snelweg naar Den Bosch woont zodat ik niet helemaal naar Apeldoorn hoefde om m´n spullen op te halen, dat scheelde al weer een weer een ruim uur.
Kira heeft in Den Bosch gewoon lekker achter in de jeep gelegen.

Om 17:00 was ik in Doetinchem en nog steeds zou de wedstrijd door gaan.
Om 18:00 was de scheidsrechter er nog steeds niet en toen hij er eindelijk was keurde hij direct het veld af, dat had s´middags dus ook al makkelijk gekund Frusty

Gevolg een paar honderd woedende Utrecht supporters die met dat rotweer wel helemaal van Utrecht naar Doetinchem waren gekomen (en een chagerijnige M.E´er die liever op de HK was gebleven Haha! )

Al met al hebben we een hoop gedonder gehad met als hoogtepunt het feit dat Utrecht supporters hun eigen spelersbus insloten, openbraken, de spelers er uit trokken en klappen gaven en er vandoor gingen met de sporttassen van de spelers Haha!
Ja, van je fans moet je het hebben.
Kira vond het allemaal geweldig en ligt nu uitgeteld op haar slaapmat Dromen

Om 23:00 was ik weer thuis (heb 2 uur over Doetinchem/Apeldoorn gedaan).
Eigenlijk belachelijk zoveel gedoe om een partijtje voetbal.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:28

stom `hè

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:09

De spelers hebben helemaal geen klappen gehad... vraag me af hoe je dat heb kunnen zien trouwens aangezien jullie 30 meter verderop stonden ??

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 16:45

Akke: stond je er tussen ofzo?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:41

het is niet voor niets dat ik een pesthekel heb aan voetbal. Altijd moet ALLES daarvoor wijken, OOK als je niet van voetbal houdt. Er wordt je geen keuze gelaten, nee, VOETBAL. DAarom zou ik het afschaffen als ik het kon. dan maar helemaal niet meer.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:09

Wat vervelend zeg! Mis je daarvoor een stuk Hengstenkeuring! Weet je al wat meer over Kyra? (misschien heb ik iets gemist...)