Waar is mijn rustige paardje gebleven?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Waar is mijn rustige paardje gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 22:41

Den heeft echt het voorjaar in z'n hoofd hoor. Echt niet normaal meer. Vrijdag toen ik hem van het land haalde(het land ligt 500 meter van de boerderij af) knalde hij al z'n hoofd tussen z'n benen en begon te stuiteren. Ik dacht dat het wel eenmalig zou zijn want normaal ben ik al blij als we er een heel klein galopje uit kunnen persen.
Maar nee hoor, gister weer. Ff uit laten razen met enkel een halstertje. Ging die idioot heel netjes en beheerst recht op z'n achterbenen. Toen hij dit een jaar geleden deed schrok ik me iedere keer lam omdat hij het toen nog wel eens hufterig deed maar hij is al meer dan een jaar niet meer om hoog gekomen. En dit ging zo relext en beheerst dat ik d'r de slappe lach van kreeg. Dus ik had hem toen beledigt.
En vandaag weer hoor, haalde hem van het land. Zonder halster met Tammy en Tamaartje aan de hand. Keurig op mijn tempo, precies waar ik wou liep hij als een engeltje puur op m'n zit naar huis. Op die paar giga bokken na.
Hij is of helemaal gek van de sneeuw of heeft het voorjaar in z'n hoofd. En dat 2e kan het ook goed zijn wand de eenden hebben ook al het voorjaar in hun hoofd.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:02

pffff waar ken ik het van.
We hebben vandaag weereens kennis gemaakt met Sharif's bokkunsten.
Polly was nog wel redelijk te houden, als was ze gisteren ook helemaal gek.
Wel gaaf hoor dat ze er zin in hebben, maar af en toe...

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 08:57

Haha heb jij weer wat te doen. Hem zijn manieren bij brengen. Ik hoop voor je dat hij snel weer stopt ik zou knap moe worden daarvan. als hij het elke dag doet.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 09:52

Tja, nu vind ik het wel grappig. Ik viel altijd wel op kleine drukte makers en Dennis is(zeker buiten het dekseizoen) alles behalve dat. Maar hij blijft verders wel redelijk braaf. Niet onbestuurbaar ofzo, enkel heel erg lollig.