Suzanne, al een beslissing genomen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 18:31

Hoi Suzanne, ben erg nieuwsgierig of je ons daadwerkelijk verlaat. Zou het best jammer vinden maar ik kan je echt geen ongelijk geven.
Oh, voor de anderen, ik ben trouwens nieuw hier. Voor informatie zie profiel.
Groetjes van Vanessa


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:51

Ben benieuwd of het echt zo verslavend is. Kijk vandaag wel al voor de derde keer. Ik kwam wel eens op Horses, maar daar was iedereen ineens weg. Ik had hier wel eens rondgekeken maar nooit een stukje achtergelaten.
Okay Heike even over Donnes (Dondersteen). Het is een 15 jarige KWPN- ruin. Die vriendin heeft hem tot Z2 gereden. Ze heeft nu 2 jonge paarden erbij en die traint ze nu. Ik heb (nog) geen wedstrijden gereden. Het is nogal een moeilijk paard. Binnen is hij erg moeilijk te rijden. Hij heeft een keer met zijn hoofd tussen de schuifdeur gezeten en sindsdien loopt hij met een boog langs de schuifdeuren en dat is erg lastig. Hij is ook alleen met outdoor wedstrijden naar het Z gereden. Ik mag wel een startkaart op hem aanvragen en wieweet doe ik dat wel voor de zomer. Het is nu gelukkig niet al te koud en te nat meer dus ik kan lekker veel buiten rijden. Als ik bij mijn ouders ben scan ik wel een foto van hem en dan zet ik hem hier neer. (Als dat lukt)
Genoeg zo:)
groetjes van Vanessa


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 19:59

Enne.... tja dat systeem operator klinkt interessanter dan dat het is hoor. Kort gezegd beheren we het computer systeem van 80% van de nederlandse woningbouwverenigingen. We zorgen ervoor dat ze van 7:30 tot 21:00 kunnen werken op het systeem en 's avonds en 's nachts verwerken we de mutaties en stellen het veilig. (backuppen). Maar dat doe ik nu 2 jaar en ik ben er achter dat mijn hart niet bij de computers ligt. Ben dus op zoek naar een nieuwe baan.Ik vind het hier trouwens nu al gezellig!
groetjes van Vanessa


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flavlip, herous, Plus_en_Min, Riviera87 en 133 bezoekers