Foto's gezocht van raspaarden voor site

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Foto's gezocht van raspaarden voor site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 17:26

Ik ben voor mijn site opzoek naar foto's van een:
- Fries
- Fjord
- Shire
- Welsh Pony
- Shetlander
- Quarter Horse

Welke ik met toestemming van jou op mijn site mag plaatsen bij
het onder deel paardenrassen.

Ik zoek foto's van het hoofd, paard in zijn geheel en een foto onder het zadel.

Als je meer wilt weten over mijn site kun je een kijkje nemen op: http://www.stevie.ontheweb.nl

Heb je een foto voor me mail me dan met een link waar ik de foto kan bekijken mijn emailadres is: suzanne@umpire.com

Groetjes suzanne

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!



4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 19:31

littleroosie schreef:
Jammer dat je geen arabier zoekt, anders had je de foto's uit mijn profiel wel mogen gebruiken.

Ik ben binnenkort ook op zoek naar andere rassen. Waaronder ook de Arabier. Als ik die dan op mijn site mag plaatsen ben ik je erg dankbaar!!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 19:47

Loolapelooza schreef:
Kijk maar in m'n profiel, staan er een hoop van mijn Welsh. (en nog andere, alle uitleg staat erbij, neem maar wat je hebben moet)

Ik zal morgen nog wat foto's van zijn hoofd gaan maken (van m'n Welsh ruin) want die foto die er staat van zijn hoofd is toch niet echt geschikt Haha!

Als je nog een foto moet hebben van hem die er ook niet tussen staat zeg het dan maar, dan maak ik die ook morgen wel.

wat lief van je!! Ik zal zo even kijken naar de foto's, maar ik denk dat er wel een paar geschikten bij zitten. Ik probeer ze deze maand nog op mijn site te zetten. als alles meezit misschien morgen al. Maar je krijgt een berichtje van mij als de foto's er op staan: Dit geld natuurlijk voor alle reacties!!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 16:32

Dank je wel allemaal, ik probeer ze van de week en anders zeker in het weekend er op te plaatsen. Jullie krijgen allemaal een berichtje als ze er op staan! dank je wel allemaal!!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, b000tje, carina, ComscoreBot, Elegance_, Mo_Noah, sterregoud, Telpeva, Vagabondo en 159 bezoekers