Hengstenshow KWPN, verjaardag en meeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Hengstenshow KWPN, verjaardag en meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 13:57

Gisteren, 31 januari, was het dan zover! Ik, Esme_27 en Kiara gingen naar de hengstenkeuring KWPN in Denbosch. Ik ging met de trein en hun zouden mij daar oppikken, maar ik heb daar ruim een half uur staan blauwbekken en toen besloten we maar af te spreken bij de Brabanthallen, want ze konden het station niet vinden!!!! Ik dus in een snel tempo naar de Brabanthallen gelopen en daar bij de ingang vlogen ze mij al tegemoet om me te feliciteren en hun kadootje te geven. Ik heb van hun een felrood BR-halster gekregen, verstelbaar bij neus en kaak. En ik had dus gevraagd om een simpel, rood halster... hihi Maar dit is natuurlijk alleen maar beter, dus was er heel erg blij mee! (Ja, esme je twijfelde eraan, maar ik ben er echt heel erg blij mee!!!) Op de beurs mocht ik nog een kadootje uitkiezen, ik heb toen gekozen voor de broek, onderdeel van het mentuig. Hieraan hebben ze aan meebetaald.

In het begin hebben we nog SANEX en SAKKIA gemeet, dit was kort maar gezellig! En t gaat zeker gezellig worden over vier weekjes in Oenkerk! Het was de bedoeling ook nog henla_tent te ontmoeten, maar mn sms-tegoed was snel op en beltegoed was vantevoren al op dusja... SORRY!!! Zij had me nog wel gesmst, maar had dat pas 's avonds in de gaten, oops...

Een andere reden waardoor we elkaar misliepen, was dat ik eindelijk de "mistery-bokker"ging ontmoeten, waar mn oog al wel op was gevallen na vele malen smsen, pben en bellen. Hij was vandaag aan het werk, dus het duurde wel eventjes voordat ik hem eindelijk zag en nog langer eer ik hem eenmaal sprak! De eerste keer dat ik hem zag was bij de ingang van de hoofdring, ik ben helemaal vergeten welke hengsten er toen in de ring waren..... Hij stond daar en ik herkende hem gelijk! Maarja niet aanspreekbaar, te ver weg.... Wat later had ie even een lunchpauze genomen en we hadden dus ergens afgesproken. Ik liep op hem af, maar ging stiekum achterhem langs en sprak hem toen aan. hij schrok wel even en wist totaal niet hoe te reageren en we waren duidelijk beiden zenuwachtig en gaven elkaar een beetje verborgen een stevige hand. Het was maar kort, maar we hebben elkaar even gesproken en gezien. Het bleek dat Kiara van bokt en hij dezelfde brillensmaak hadden, dus bij haar kon ie ook niet meer stuk Lachen Ikzelf ben altijd zo twijfelachtig en dacht dat er geen interesse was, maar naderhand (natuurlijk even nagepraat met Esme_27 en Kiara) bleek dat ik dat gewoon niet in de gaten had. (zo zei hij alleen gedag tegen mij, etc) Ik smste hem nog even in t kort wat ik er van vond en liet t daarbij. Om kwart over 9 moest ik helaas gaan, wilde ik niet alleen daar blijven. Maar wat ik bij lange na niet had verwacht... Om half 11 belde hij op! Of ik er nog was, konden we nog even wat drinken... Helaas! Maar ik baal er wel van dat ik niet even anderhalf uur alleen was gebleven (alhoewel Jurga bleek er ook te zijn..)

Dus er is niet veel gebeurd, maar ik hoop zeker op een tweede meeting! We zijn alleen allebei erg druk in ons leventje en wonen niet echt bij elkaar in de buurt....

Ik heb gisteren trouwens ook zo'n 15 felicitaties PB-tjes gehad en dat had ik ook totaal niet verwacht... Bedankt allemaal!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:03

Ja, balen dat ik er pas zo laat achter kwam. Ik checkte ff mijn foon en toen was je alweer weg haha, was wel grappig.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:03

ja, lekker stom dat je niet meer kon smsen. Hebben we elkaar weer gemist Maar de volgende keer beter

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:03

Leuk verslag, Leon!
Jammer dat je de 'mistery-bokker' maar eventjes gemeet hebt, maar zo te lezen was het erg gezellig!!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 15:15

hoe zag de 'mistery-bokker' er trouwens uit? Hij liep dus met de paarden (als ik het goed begrijp). Dan moet ik hem hebben gezien en heb ik ook wel een idee wie het is.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 16:36

Nou, de 'mistery-bokker' had in elk geval een mooie bril op, daar had je m ook aan kunnen herkennen! (het toeval wil dat ik een vrijwel identieke bril heb, maar dat terzijde)
Was gezellig Leon, en ja.... jammer dat je niet langer was gebleven....

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:34

Ja leon het was leuk,heb esmee en kiara eigenlijk niet gesproken....

Dus toch nog zonder mijn hulp de mistery bokker gezien....
ben benieuwd hoe het verder gaat

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:03

Whaha leon de mistery bokker wie zou dat nou zijn Schijnheilig

het was idd gezellig maar kort, maar we kunnen straks 4 dagen lang meeten dus dan komt het allemaal wel goed

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:10

Ja inderdaad ontzettend jammer dat jullie niet konden afspreken na afloop. Maar er komt vast weer een nieuwe kans, want dat gaat helemaal goed komen dat heb ik alweer gezien! whahahaha
Heb het ontzettend naar mijn zin gehad vrijdag, had alleen wel wat meer paarden willen zien, we hebben meer gewinkeld hahahaha maar we hebben dan ook alledrie leuke dingen kunnen kopen!
Volgende keer met zo'n evenement moeten we weer gaan!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 20:18

Esme_27 schreef:
Ja inderdaad ontzettend jammer dat jullie niet konden afspreken na afloop. Maar er komt vast weer een nieuwe kans, want dat gaat helemaal goed komen dat heb ik alweer gezien! whahahaha
Heb het ontzettend naar mijn zin gehad vrijdag, had alleen wel wat meer paarden willen zien, we hebben meer gewinkeld hahahaha maar we hebben dan ook alledrie leuke dingen kunnen kopen!
Volgende keer met zo'n evenement moeten we weer gaan!


minder stands, meer paarden zien is niet zo'n heel verkeerd plan de volgende keer idd... Maarja dat krijg je als we alledrie rond die dag jarig zijn en kados voor elkaar nodig hebben *LOL* Next time again!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:41

Jij hebt een leuke dag gehad zie ik wel! Haha!