Mond en klauw zeer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 10:17

Het zat er aan te komen: vanaf vandaag is het in principe verboden een concours hippique te organiseren. Minister Brinkhorst (Landbouw) verbiedt vanaf vandaag alle manifestaties met vee, tenzij ze van hem een ontheffing hebben gekregen. Dat heeft de minister woensdag medegedeeld tijdens een bijeenkomst op het ministerie.
Organisatoren van onder meer concours hippique, kippen- of hondenshows en paasveeshows krijgen pas een ontheffing als ze kunnen aantonen dat er geen kans is op verspreiding van het mond- en klauwzeervirus.
Criterium is onder meer ontsmetting van schoeisel van bezoekers. Ook is belangrijk dat voor het diervervoer geen gebruik wordt gemaakt van trailers waarin ook runderen en schapen kunnen zijn vervoerd. Dieren mogen niet afkomstig zijn van boerderijen waar andere diersoorten zijn die gevoelig kunnen zijn voor het mond- en klauwzeervirus.


Ik vrees voor mijn eerste L-wedstrijd zaterdag... ik houd het nieuws goed in de gaten, want ik heb wel zin in die wedstrijd.

Balen!



Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:24

Ik zal vanavond eens even naar die manege bellen, of die wedstrijd wel door gaat. Ik baal. Kl##@#$-

Grrr... mijn eerste L-etje..

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 22:29

Indoor Brabant willen ze of verzetten of een vrijstelling aanvragen. Moet alles gedesinfecteerd worden enzo... ik weet het verder ook niet.

Heb net naar de manege in Sleen gebeld en de wedstrijd gaat inderdaad niet door. Nu baal ik dus enorm!!! Bah!

Ik had er zo'n zin in....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Googlebot, OmgiliBot en 99 bezoekers