Leuk werk hier joh! Msn, Bokt, Hotmail etc etc

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Leuk werk hier joh! Msn, Bokt, Hotmail etc etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 16:46

Hihi, dat is zo ongeveer het verslag van een doorsnee werkdag afgelopen week! Het is hier zo rustig, dat ik gisteren bijna achter mn spelletje Patience op de pc in slaap viel! Snel een sterke bak koffie achterover geslagen, en toen ging het beter, was ook tijd om naar huis te gaan! Haha!

Ik werk dus op een reisburo, en momenteel gaat het slecht met de boekingen, ivm Irak, duur leven, Euro en noem maar op. Het is dus heeeeeel rustig. Gelukkig hebben onze pc`s ook Internet, en zitten mijn collegaatje en ik lekker de hele dag illegaal op Internet, zo nu ook dus!

Het meisje wat denkt hier manager te mogen spelen, werkt 3 dagen per week bij een ander onderdeel van het bedrijf, maar die doet het zelf net zo goed (Internet) al dan wel in duidelijk mindere mate! Schijnheilig

Nou jongens, ik ga nog ff mn mail enzo checken, over anderhalf uur sluiten we hier de kiet. Ach, nog ff de tijd om hier up to date te zijn, en nog wat dingetjes op te zoeken he....!!!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 15:02

HAHA! dat is toch mooi zo'n baantje. Lekker de hele dag op je luie reet achter de pjoeter zitten. Cewl hoor!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:10

ik zou dat ook wel willen.