Let it snow, let it snow, let it snow!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Let it snow, let it snow, let it snow!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 18:37

Gister hele drukke dag gehad met bram dus vandaag was het wel bekende longeerdagje na een werkdag. Ik kom aan op stal, supermooi weer. Heerlijk zonnetje, mooi landschap. Eerst bram te eten gegeven want die stond nog buiten. toen lekker getuttelt. Zijn maantjes getrokken,staart een stuk korter, sokjes geknipt, derde oortje. Daarna heerlijk gepoetst. Ik pak zijn longeerhoofdstelletje, kijk naar buiten SNEEUW. En niet zo zuinig ook, echt grote vlokken, witte grond, alles was wit! Aangezien de bak een half uur eerder redelijk te doen was, toch maar hoofdstel in gedaan, longeerlijn, longeerzweep. M'n das ver over me neus en gaan met die banaan. De hele polder was wit, en terwijl ik liep te genieten van de witte horizon stapte bram zijn stijve spiertjes los. Toch maar bij de les blijven. Op een gegeven moment aan laten draven en toen wilde ik niet eens meer naar de horizon kijken Kwijl . Wow, zo heb ik hem nog nooit zien lopen. Helemaal nageeflijk, zijn neus op kniehoogte en zijn nek in een boogje, je zag de bovenste spier werken en de onderste nekspier niet. Zijn hele rug was kaarsrecht, de bobbel op zijn kont was weg en zijn gangen waren zoo ruim, niet normaal! Ik stond echt te kijken van Wow, is dit mijn kanjertje??. Hij bleef ondertussen maar briesen en briesen en briesen. Na dit op beide handen gedaan te hebben mocht ie lekker stappen en snel naar stal in een deken gepakt. Hij stond heerlijk te doezelen, terwijl ik me steeds beroerder ging voelen(ben al 2 dagen ziek, griep) . snel dekens gewisselt toen hij droog was. Emmertje met lekkers gegeven, geknuffelt en toen snel naar huis...slapen Dromen

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:46

ja hier is ook dikke sneeuw gevallen.
ik heb straks les maar het wordt hier nu heel dreigend donker.
Laat het alsjeblieft niet sneeuwen.... Scheve mond
want ik echt wel weer les gebruiken ( altijd wel hoor )
misschien gaat irma er ook wel super van lopen
de vorige keer was ze niet echt onder de indruk van de sneeuw.
we zullen zien..........

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:58

Bij ons sneeuwt het ook de hele tijd door. Ik kwam uit school gefietst en ik voelde me net een sneeuwpop, de sneeuw bleef gewoon op m'n hoofd liggen *LOL*

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:15

Bij ons heeft het ook gesneeuwd: Gevolg:

* s'ochtends al glijden op de weg met de auto.

*s'middags in een hevige sneeuw bui weer glijden en op een haartje na de auto naast me gemist.

* om 3 uur van stal gegaan en om 5 uur thuis(normaal doe ik het in 1 kwartier!!) er was een vrachtwagen gekantelt.

Ja lang leve de sneeuw. Extreme duivel

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:25

Cowgirl schreef:
Bij ons heeft het ook gesneeuwd: Gevolg:


* om 3 uur van stal gegaan en om 5 uur thuis(normaal doe ik het in 1 kwartier!!) er was een vrachtwagen gekantelt.

Ja lang leve de sneeuw. Extreme duivel


Door die vrachtwagen heb ik er al 3 kwartier over gedaan om een industrieterrein af te komen Boos! Lips are sealed

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:58

En er komt nog meer van die natte narigheid volgens het weer bericht.
Ik hoop dat het mee gaat vallen wil het weekend RIJDEN>

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 12:42

Haha ja idd. De sneeuw. Het was zo super gister met Metel. Hij heeft eigenlijk nog maar heel weinig sneeuw gezien dus ik laat hem even aan de longe buiten kijken. Ik naar de longeerring met hem...helemaal zijn oortjes erop en kijken. Gaat hij er aan snuffelen....en mij verbaasd aankijken. *tik* *tik* baasje wat is dat nou??? Ik helemaal dubbel natuurlijk *LOL* wat een rare hoofd heb je toch zo.....hij ging het maar op eten. Dat was helemaal niks natuurlijk. Wat een leip is het ook.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:00

ik vindt het toch altijd weer eng met die sneeuw. kom ik aan en komt mijn fjordje(met ijzers en sneeuwklompen er onder) heel hard naar me toe gerend en dan heb ik altijd zo iets van... doe nou voorzichtig en ren niet zo hard. ben dan altijd bang dat ze een blessure oploopt.

rijden kan dan echt niet dus. helaas pinakaas.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:39

nou zoals je had neergezet van: let it snow enz..............
alsjeblieft niet zeg !!!!!!!!!!!
hier kan je bijna niet meer lopen zeg.
mijn pony verveeld zig dood in zijn stal en rijden ofzo kan je ook al niet.
okè sneeuw is wel leuk maar niet 2 dagen achter elkaar.