thorson is beter!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

thorson is beter!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 18:42

vandaag precies 2 weken geleden ismijn lieveling geopereerd aan kanker
15 nachten om precies te zijn heb ik weinig of niet geslapen.
de operatie, het voorzichtig zijn met de krammen en hechtingen, en na 5 dagen weer 5 dagen met hem stappen aan de hand.
en toen kwam vandaag... de dag dat ik te horen zou krijgen wat er nou eigenlijk scheelde aan mijn paardje.
maandag had ik al gebeld... t duurde me te lang en ik barste zowat van ellende. nee er was nog niets bekend. en het kon nog wel een week duren voordat er uitslag kwam... afgepoeierd en verdrietig heb ik de telefoon neergehangen, en ik kon niet anders dan wachten.
ik had een afspraak om 2 uur, en om half 3 was ie er dan.... de da.
en hij kwam binnen met een glimlach op zijn gezicht..... ik heb goed nieuws zei hij... en mijn hart bonkte in mijn keel.. en ik kon haast niet meer ademen van de zenuwen.... het is een niet uitzaaiende NIET DESTRUCTIEVE tumor geweest en de kans op terug komen is heel klein!!!!!
ik kon niet meer dan aan de grond genageld staan en schaapachtig naar mijn kleine dappere man kijken... dus dat betekend dat ie mag blijven leven zei de da heel nuchter, ik kon hem wel omhelzen.. die man verstaat zijn vak zo goed....dus zo hier mijn verhaal, mijn dappere kleine lieve thor mag blijven leven... en zo lang en zo goed mogelijk als ik m geven kan.
mijn hemel wat ben ik blij en wat een geluk hebben ik en mijn fjord gehad... ik had niet geweten wat ik zonder hem moest.. niet na alle ellende waar hij me door heen gesleept heeft. en thor... die stond eens wat in zijn kuilgras te roeren met zijn neus... en die had zo iets van.. mens wat sta je daar nou te grienen geeft me liever mijn worstels.... ha ha zo is hij mijn dappere kleine vriend... en ik houd van m.....
MIJN THORSON!!!!!!!

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 10:40

hoi!

Je bericht staat er volgens mij twee keer op!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 10:56

Hardstikke fijn voor jou en je fjordje!!
Beter nieuws kun je niet krijgen!! Pling

Jola

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 15:09

huh? mijn bericht staat er 2 x op?
haha ik was nogal in de bonen zeker echt dom!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:31

gefeliciteerd!!! echt goed!! veel plezier met hem!!!

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:40

Zo wat fijn!!! Ik ben echt blij voor je !!! Ik zou er niet aan moeten denken om zolang in onzekerheid te moeten zitten over mijn Fjordenbeest!
Veel succes met het herstel en geniet maar lekker van hem!!