Hoeziet jou toekomst eruit?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Hoeziet jou toekomst eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 21:44

Ik heb al hele plannen gemaakt.
Ik begin met afvallen en paardrijden (ik rijd momenteel geen les) op een goede manege.
Daarna over 2 jaar koop ik een eigen paard een fjord of haflinger ofzo
Daarmee wil ik graag wedstrijden rijden dresuurproefjes endurance enzo puur voor de lol!
Daarna wil ik een eigen stal beginnen, shetlanders en andere ponys fokken.
En kinderen lesjes geven. Lovers Dat wil ik voor voorlopig doen.
En jullie?

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:53

Ik rij al tweemaal per week pony op een hele leuke manege. En ik wil helemaal niets in de paardenhouderij doen; later een leuke baan als makelaar of in die richting en een paard voor plezier/recreatie en een leuke man en wie weet nog kinderen . Maar mijn plannen liggen helemaal niet vast. Ik zit op school (havo) en heb eerlijk gezegd nog niet wat voor pakket ik ga kiezen (waarschijnlijk C&M) maar daar heb ik nog genoeg tijd voor. Veel kinderen die op paardrijden zitten, zeggen nu al 'ik ga later een stal of manege beginnen ' maar men kan ook heel snel de gedachte laten varen. Ik heb nooit het idee gehad dat ik iets met paarden ga doen. Maar je kunt je toekomst nu wel gaan plannen, het loopt meestal toch anders dan je had gedacht.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:32

Tja, geen idee eigenlijk. Dromen doe ik wel. Shetland en NMPRS hengstenhouderij. En met die hengstjes ook in het 2 of 4 span wedstrijden rijden. Maar dat zal wel een droom blijven. Op de schaal die ik wil dan, hengstenhouder ben ik al. En m'n dekhengst(je) loopt in z'n 1tje in het enkelspan.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 04:58

Mijn toekomst? Met de paarden bedoel je?

Uhmm......komend jaar inrijden van Cheyenne. Dan lekker recreatief met haar rijden en een beetje western. Dan als ze een jaar of 5/ 6 is wil ik wel een veulen fokken met haar. Dan verhuizen naar een grote boerderij en daar het veulen op laten groeien. En dan ook nog een mooie arabische hengst erbij kopen en natuurlijk een fries. En dan tenslotte een dierenpension beginnen........tsja.....DREAMS!!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:24

Mijn toekomst? Een boerderijtje met kipjes op het erf en Lois in de wei Haha!
Hoe ik daar aankom weet ik helaas niet maar dit is wel mijn grote toekomstdroom (keep on dreaming Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:40

Mijn toekomst was perfect.. mijn eigen manege.. de bouwtekingen lagen al klaar.. alles had ik bedacht.. Eerst een jaar of 10 hard werken en veel sparen.. en dan zou ik mijn eigen bedrijfje beginnen,,,
Ik wilde ook de westernsport in was druk aan t trainen met Ry we waren bijna klaar voor de wedstrijden..
Toen gebeurde het.. ik kreeg last van mijn rug .. foto's laten maken......ja mijn rug is behoorlijk verot door t harde werken wat ik heb gedaan..

Hoe mijn toekomst er nu uit ziet......'over 10 jaar zit ik in een rolstoel..

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:45

Ik weet het nog niet..

Ik zie wel hoe mijn leven gaat veranderen Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:45

Mijn toekomst? Nou dat vraag ik mezelf ook af!
Ik had in mijn gedachten om verder te gaan met mijn eigen paardjes als hobby, ik wil afstuderen als laborant en het liefst koop ik ons huis over of koop ik een ander leuk boerdrijtje met paardenstallen!
Ik maak van mijn hobby iig niet mijn beroep. dat staat zo goed als vast.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:50

Toekomst?geen idee ik kan niet voorspellen.
Je weet maar 1 ding zeker en dat is dat ik in de toekomst ooit doodga.
Maar de plannen zijn zeker aanwezig.
Nog 1 of 2 merrie's erbij kopen en tzt parttime gaan werken en parttime in de paarden.
Voorlopig hou ik het maar bij druk verhuizen en verbouwen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:56

12 jaar en dan al afvallen?... wacht nog een paar jaartjes joh, op zo'n jonge leeftijd moet je daar echt mee uitkijken!

Mijn toekomstplannen? ehhhhhhhhhhhhh geen idee nog! eerst maar mn studie(s) afronden! Ik hoop toch wel in de paarden terecht te komen, anders iets met gedrag van dieren ofzo Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:57

Ik ga in februari beginnen aan een nieuwe opleiding. Over 4 jaar hoop ik gediplomeerd verpleegkundige te zijn.
Tegen die tijd ben ik ook getrouwd en gaan we eens rondkijken voor een leuk koophuis (voorlopig huren we nog). Yorghos heb ik dan nog steeds.
Ik hoop hem ooit bij huis te kunnen stallen.
Door mijn afwisselende diensten heb ik genoeg tijd voor hem en misschien nog wel voor een tweede paardje.
Verder hoop ik rustig oud te worden, met tzt 1 of 2 kindjes een gezinnetje te vormen....

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:06

Mmm.... de komende jaren heb ik vooral veel tijd nodig voor m'n studie, dus mijn paard blijft voorlopig onder de hoede van m'n zusje.
Over een jaar of 2 wil ik wat jongs kopen, een veulen. Uiteraard een arabier! 3 jaar daarna kan ik hem inrijden, en ben ik ook klaar met m'n studie.
Dan weer de endurance in natuurlijk.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:33

Ik weet iig dat ik meer wil gaan paardrijden. Misschien ook manegelessen, maar ik weet niet of ik dat hier doe, omdat ik de manege hier persoonlijk niet zo geweldig vind.. En later, tja eigenlijk wil ik wel een eigen Harry Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:16

Eerst maar eens mijn HAVO afmaken, eind dit jaar hoefsmidopleiding doen, en hopelijk goed afronden. Dan lekker werken, en op den duur mijn eigen boerderijtje kopen, Buddels in de wei, kipjes op het erf, een binnenbak, nog een paar paarden erbij, lekker fokken, en heeeel erg veel diertjes Lovers In de tussentijd gewoon lekker werken, en ergens in de toekomst mijn baan als hoefsmid omzetten in iets anders met dieren.
Fokken en dergelijke allemaal op kleine schaal, en gewoon als hobby erbij Lachen
Laatst bijgewerkt door XoNo op 30-01-03 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:20

Mijn toekomst ligt voor 5 jaar hopelijk vast: Studeren en een diploma halen. (ben een psycholoogje in spé).
Dan nog 3 jaar een opleiding zodat ik therapie mag geven en dan hopelijk ooit nog een diploma bedrijfsbeheer erbij halen ook.


*droom*

Dan huisje - boompje - paardje(s) Lachen

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:59

dit jaar mijn diploma halen kleuteronderwijs. Haha! Eindwerk tot een goed eind brengen en vanaf volgende maand wordt mijn merrie ingereden (western) en dan dus binnen een maandje of 3 gezellig rijden, wandelen,... (daarvoor natuurlijk ook al maar dan terug thuis)
En dan volgend jaar werk zoeken zeker Huilen Verward

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:34

Wist ik het maar ... Verward Heb voordurend andere plannen, en alleen al een vervolgopleiding uitzoeken is een ramp.. Maar goed alles komt wel goed Lachen Laten we het daar op houden.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 17:21

Eerst mijn diploma SGM (Sport, Gezondheid en Management) halen. Dit is pas mijn eerste jaar en het duurt in totaal 4 jaar. Daarna een leuke baan zoeken.. Nog geen idee wat en hoe. Samenwonen met mijn vriend. En na een beetje sparen eindelijk een paard kopen, liefst een 3-jarige of zo. Hier wil ik dan fanatiek mee dressuren.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 17:28

Mijn toekomst....
Tja ik ga in de paarden,dat is zeker.

Verder leef ik vandaag en zie ik wel wat er morgen komt.
Ga nog niet alles plannen,mij te saai Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 17:53

Ik ga ook door in de paarden, Ivanka blijft iig bij mij en misschien over 10 jaar ofzo wel kindjes (?) Schijnheilig

Ach... we zien wel wat de toekomst brengt Lachen Maar het is iig zeker dat Ivanka bij mij blijft as long as she lives! Lovers

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:07

Dat riep ik ook altijd over Amber, Tinne.
ik wist zeker dat ze bij mij in de wei later zou doodgaan...
zo zie je maar weer,het loopt altijd anders dan je zelf denkt

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:14

Persoonlijk:
Eerst mijn studie afmaken (elektrotechniek --> informatietechnologie), dan eerst een paar jaar werken voor de nodige ervaring, en dan me eigen bedrijf oprichten in de elektro-branche. Nou het is mijn droom en ik hoop dat ik het ga waarmaken (vast wel).
Paarden:
Ik hoop dat ik later nog steeds me paardje heb, en met net zoveel lol en plezier rij als dat ik nu doe. En eventueel ook dat het goed gaat met wedstrijden die ik hopelijk binnenkort ga starten,

Zilly

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:14

Wat ik hoop of wat als ik het nuchter bekijk??

Ik hoop ooit nog eens met mijn zelfgefokte zwarte hengst op een internationaal erepodium te staan. Lovers

Maar momenteel werk ik om de paardjes te kunnen onderhouden.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 21:50

Mijn nabije toekomst maar eerst, eerst maar mijn opleiding afmaken. Hierna een goede baan zoeken (een management functie lijkt me wel wat Haha! ). Ik wil Tica laten dekken (over een 1 a 2 jaartjes), en nog een heleboel Arabische merries erbij. Dromen mag hè Knipoog

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:11

Ik heb geen idee, hopelijk anders dan het er nu uitziet