Misschien eindelijk verzorgpaardEN :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Misschien eindelijk verzorgpaardEN :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 23:32

Nou na weken marktplaats in de gaten te hebben gehouden had ik er genoeg van. Het werd tijd voor een advertentie. Dus vanmiddag had ik een advertentie geplaatst. Nog geen half uur later krijg ik een mail van een man uit sprang capelle. Die zocht een verzorsgster voor zijn lieve paardjes.

Ik eerst terug gemaild, maar ik kreeg als maar geen antwoord en ik natuurlijk veel te ongeduldig. Toen heb ik die man maar even opgebeld. Hij was super vriendelijk, en vond zin paarden natuurlijk belangrijk, maar hij vond het ook belangrijk dat mijn studie er niet onder zou lijden. Ik zou dus kunnen komen als het mij uitkwam. Maar hij wilde niet teveel over de telefoon bespreken, hij wilde graag dat ik langs zou komen, met ouders had hij het liefst.

Nu is dus het putn, dat ik met het vak M&O vreselijk achter loop, en hele lage putnen haal. Nu heb ik met mijn ouders afgesproken dat ik zorg dat ik M&O zo snel mogelijk heb bijgewerkt, en als dat goed is dan mag ik bellen voor een afspraak met die man, en dan gaat mijn vader even mee.

Het is ongeveer 11,5 kilometer fietsen, maar dat ben ik wel gewend, op de manege waar ik rijd fiets ik 14 dus....

IK BEN ECHT HELEMAAL HAPPY!!!! EINDELIJK!!!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:38

gefeliciteerd
en nou maar hopen dan je snel m&o hebt bijgewerkt
maar nu heb je wel een doel om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen