Poetsen.. Niet echt een succes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Poetsen.. Niet echt een succes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 22:14

Vandaag dacht ik, laat ik Fury is poetsen.
Ik had al de hele week niks kunnen doen vanwege m'n gescheurde enkelband.
Maar vandaag toch maar een poging gedaan.
Ik hem uit zijn stal gehaald terwijl de andere al lekker buiten stonden, en daar begon ie al..
Hij stond heel vreemd heen en weer te huppelen net of ie bang was.
Tot 4 keer toe deed k een poging hem vast te zetten maar zonder goed resultaat hij werdt helemaal panisch. Lips are sealed
En waarvan :S zo doet ie dus echt normaal niet he!
Ik m'n vriend geroepen die bij z'n hoofd is gaan staan om hem rustig te houden.. die wind was natuurlijk wel erg hard en erg enggg Lips are sealed Lips are sealed
de rechterkant ging zonder heel veel problemen.

Stopt de agregaat er ineens mee mijn vriend naar de agregaat en Fury werdt helemaal gek...
En raar doen.. dus ik hem even los gemaakt en wat rondjes met hem gestapt.
Begint ie me daar een partijtje te snuiven
K dacht die gaat strax de lucht in, ik nog wat rondjes gestapt maar hij ging t steeds heftiger doen. zo erg zelfs da k naar buiten ben gelopen en hem ook maar in de bak gezet heb

M'n buuf (zijn vorige eigenaar) was er ook helemaal verbaasd over, zo vreemd had ie nog nooit gedaan..
En zolang alsk hem heb verzorgt heb k hem ook nog nooit zo zien doen.. Frusty

Stom weer Boos!:( Boos!

Hebben jullie dr ook zo'n last van gehad?
Waren jullie paarden ook zo opgefokt?

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:34

Baduh is veel minder geconcentreerd, hij voelt slecht weer echt aankomen en dan maakt ie zich zo hoog mogelijk en tuurt de hele omgeving af. Hij kijkt dan heel ernstig en wil het liefst in een hoekje gaan staan met zijn kont in de wind. Als de storm over is, wordt ie vreselijk actief, maar daarvoor en tijdens is ie alleen maar op zijn hoede.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 10:45

NOu dat idee heb ik dus ook met Fury, dat beest is echt de goedheid zelve maar gister.. :S:S:S
hij dee zo vreemd..

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:06

Yus heeft er ook last van hoor. Zodra er storm is of op komst is dan is er soms geen land met hem te bezeilen.....erg vervelend. Ik gooi hem dan meestal voor het rijden even los in de bak, zodat hij zich lekker uit kan leven...na de strom gaat het altijd wel weer...