Wie is er voor ???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 19:04

Wie is er voor dat Mayo op de video gaat bij haar eerste paardrij les binnenkort??O:) Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Foto komen zeker op internet:#.

Ik zal een leuk paardje uitzoeken en zeker geen Bubbels die is te braaf. hi hihihihih:D

gr Pris}:)


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-01 23:57

Is goed ik hou wel van een uitdaging hoor??

Gr Pris

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 12:59

Oke oke ik wil niet zeggen dat je niet kan rijden hoor. Maar je zit dan op een manegepaard die toch wat stijfer is. Je moet daar toch wat harder op werken om die aan het lopen te krijgen.

Ik weet van mijn eerste les 9 jaar geleden. Ik zat op Blinker en wilde toch wel wat laten zien. Maar Blinker is niet echt makkelijk. Nou de volgende dag kon ik niet lopen van de spierpijn en de dag erna helemaal niet meer.

Dus daarom zit ik je een betje te plagen. Ik zag trouwens dat Bubbels dinsdagavond aan de kletter ging ?? Grappig. Er loopt nu een ex pension paard in de les. Is wel een leuk beestje maar niet makkelijk. Misschien is het wat voor je?? hi hi hihihihi


gr Pris


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 15:41

Ik zu voor de zekerheid even bellen vanavond wie er les geeft. maar als Francis les geeft dan kan iknog beter les geven. Mieke geeft geen les want die is geopereerd voor de laatste keer aan haar kaak dus die is er niet. Ik weet niet of je vrijdagavond kan weet niet wie er dan les geeft.

Op maandag geeft er iemand les die papieren heeft en dat zijn ook nog leuke groepen (mensen).

Trouwens morgen ga ik wel naar Leys Carla moet voor een ander paard zorgen en 3 is teveel op een morgen.

Ohhhh lekker warme chocomelk met slagroom.

gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers