c

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:34

Hou je dan wel van je paard als je over een wildrooster heen rijd vraag ik me dan af.
Ik bedoel, je gaat het bos in of hei in voor de lol en niet onm je paard misschien wel een levenslang letsel te bezorgen, sommige mensen kan ik echt wel wurgen dan Boos!

Groetjes Melissa

P.s. het paardje van mijn usericon is Browny Lachen mijn forester Lachen


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:02

hoi wilona,

ja ik zag het ook maar nu staat het plaatje er ze staat er te drinken uit de waterbak Lachen en dan kan ze zo lekker kledderen met het water Frusty dan maar hopen dat je niet nat wordt hehe Pling

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:05

fonnie je kan er beter niet overheen gaan de kans dat je paard er doorheen zakt is er groot, ik denk dat zon wildrooster niet gemaakt is voor een 500 kilo Frusty
Ik denk dat je daar dan ook niet mag rijden als er geen hek staat meestal zijn die hekken er voor de ruiters en honden.
Dus als ik jou was zou ik het risico echt niet nemen Party!!

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:08

Hoi,

ff zeggen dat Browny niet meer als usericon staat anders zouden jullie wel denken *LOL*

Gr Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mnoonn, Oehlala, santaju, Selina, turtlelito en 76 bezoekers