Staatsbosbeheer tegengekomen......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:34

Tja, bij ons achter in het bos is het ook al zo'n vaag gedoe. Vlak achter onze stal ligt een klein stukje bos, volgens mij ook van Staatsbosbeheer. Tot voor twee jaar geleden kon je met je paard van twee kanten dat bos in. Bij de ene ingang stond een bordje verboden voor ruiters (niet dat wij daar wat van aantrokken Haha!) en aan 'onze' kant alleen maar een bordje: toegang van zonsopkomst tot -ondergang, honden aangelijnd in het bos. Niks over ruiters dus...... Twee jaar geleden hebben ze de ene kant helemaal zo afgesloten dat alleen nog maar wandelaars en fietsers er langs kunnen (leuk al die wildroosters hier Boos!) maar 'onze' kant is dus nog steeds open. Ik heb me wel eens afgevraagd wat ik nou moet zeggen als ik ooit betrapt wordt door een boswachter? Ik kan er maar van een kant in en daar staat geen bordje verboden toegang voor ruiters. Dus in principe weet ik niet beter dan dat het wel mag Verward Ik baal er sowieso wel van want ze hebben dus bij ons heel veel ingangen (ook geasfalteerde bosweg) afgesloten met hekken en anders wel met wildroosters terwijl je er best wel mag komen met je paard. Maar ik ga dus niet met mijn paard over een wildrooster heen. Het wordt je wel moeilijk gemaakt om hier lekker door de bossen rond te dolen (over al bestaande paadjes trouwens) Lips are sealed

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Texas02, YandexBot en 1 bezoeker