Vandaag weer eens naar Appelscha geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Vandaag weer eens naar Appelscha geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 22:13

Vanmiddag zijn we na lange tijd (ergens oktober denk ik) weer eens met de trailer naar Appelscha geweest. Helaas werd het weer in de loop van de dag steeds slechter, dus toen we daar einde van de middag aankwamen, miezerde het toch zo erg dat je er behoorlijk nat van werd Knipoog
Maar het mocht de pret niet drukken!
We hebben heerlijk een rondje gereden. Vooral gestapt omdat mijn vriend te voet mee was, aangezien die nog steeds zijn mountainbike niet heeft gerepareerd Schijnheilig Frusty ...
De paden lagen er weer heel mooi bij, dus ik hoop echt dat die fiets snel weer in orde komt zodat we ook weer eens een groter rondje kunnen maken Haha! Haha!

Kijk voor foto's hier: http://www.geocities.com/joyce_bijlsma/appelscha.htm

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:31

Daar parkeren wij ook altijd als we daar gaan rijden. Ik vind het daar ook heerlijk. Ga je ook mee op 1 juni (dacht ik tenminste). Boktmeeting in Appelscha. Of op 1 februari in Havelte?
Laatst bijgewerkt door Homiafortuna op 26-01-03 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:36

Leuk zeg, zo op een site! Leuk paard om te zien ook en prachtige omgeving daar om te rijden! Ik ben helaas ook van anderen afhankelijk om ergens heen te komen, maar mijn tijd komt vast nog wel *LOL*.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 23:06

Ik ga volgende week naar Havelte om mee te rijden, maar juni weet ik nog niet zeker, omdat ze zeiden dat het een pittige rit zou worden en Andrew heeft chronische bronchitus, dus ritten in een hoog tempo is niet echt iets voor ons. En met manegebegeleiding wordt er soms weinig rekening met je gehouden helaas... Maar misschien kan er ook eens een rit met eigen paarden worden gehouden... Daar had ik het met Minkieboy nog over Knipoog En Jurga, volgens mij is Lunteren ook een mooie omgeving, toch? Of valt het tegen daar waar jij staat?

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:12

Ik heb me ook opgegeven voor Appelscha, maar persoonlijk hou ik ook meer van een rustige buitenrit.