Verslagje van mijn dagje wedstrijd....(foto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Verslagje van mijn dagje wedstrijd....(foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 21:01

Haha! Nou het begon goed vanochtend.... Werd om 5 15 wakker gebeld... Lekker dan... 6 00 ging mijn wekkertje dan af! Gaaaap
Ik lag net zo lekker..maar ja..toch er maar uit gegaan... Haha!

Toen zijn nicole en ik naar stal gefietst waar we de paardjes nog iets in diepe rust vonden... Gaaaap Die vonden het maar raar dat er al zo vroeg iemand was hahaha
Snel Asterix eten gegeven ,die lag nog heerlijk te slapen .. Dromen Slapen Gaaaap

Toen bij Obelix gaan kijken hoe het er voor stond met zn knotten..
Tot mijn grote verbazing zat alles er nog in... Beetje hooi eruit gehaald en gaan met die banaan... *LOL*

Alles ging goed totdat we gingen inladen... Frusty Obelix besloot er NIET op te gaan dus toen besloot montana hetzelfde...
Na drie kwartier klooien stonden ze erop... Tnx aan de zoon van de eigenaar die zn paardje er even op wilde zetten toen stond obelix er zo op en toen montana ook redelijk snel haha

Daar aangekomen moest Iris (verzorgster en bijrijdster van montana )al vrij snel inrijden...Dat ging allemaal prima..Ze is 1e geworden!!! Haha!

Toen nicole .ging wel redelijk geloof ik,ze was zelf niet tevreden maar goed,we hebben een tijd niet gestart dus ja....

En toen moest ik!!!!!! Scheve mond Lachen
Obelix was erg doenderig en heb ik geprobeerd m te longeren vooraf wat dus niet echt ging wegens een LOODZWARE longeerbak...
Toch er maar op ,een vriendin even geholpen met losrijden en toen was ie er weer!!!!! *LOL* Lekker lopen...
Me proefje ging super!Alleen had obelix gedronken denk ik want de hoefslag lag aldoor op de binnenhoefslag hahaha *LOL* Maar geeft niet,na alle blessures vind ik dat hij het prima gedaan heeft en hij sprong zelfs in de goeie galop aan!! (links is zn slechte kant Lachen )
Al met al ben ik 4e geworden met 153 + punten...
Ik ben erg tevreden en ik heb eindelijk een blauw lintje hahaha *LOL* Die had ik nog niet.... Nu wel

Ook nog wat bokkertjes gezien..Veel kon ik er al maar het leukste was nog dat ik door bokt iemand heb terug gevonden met wie het kontakt wat verwaterd was en zodoende hadden we voor vandaag afgesproken...

Vanes ik vond het erg leuk dat je er was en ik zie je snel weer!!!!!

Verder hebben alle bokkers die meereden wel lekker gereden geloof ik en hebben we een gezellige dag gehad!!!

Sorry voor het mega verslag!!! Pling


Afbeelding
(let niet op mij,was nogal erg moe hahaha ) Gaaaap
Heb ook 2 filmpjes gehad van Polly op bokt ,deze foto is ook van haar
Maar waar kunnen we de filmpjes uploaden? Verward
Laatst bijgewerkt door obelix op 27-01-03 09:00, in het totaal 2 keer bewerkt

keep calm, I'm engaged!!! <3


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 21:18

luna_cockie schreef:
Leuk da het zo goed ging!!!!

En geef maar een knuffel aan je super-shet en je mentos-eter!!!! Haha!:D:D


Zal ik doen Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 21:29

tnx.... het ging echt lekker

keep calm, I'm engaged!!! <3


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 21:32

Vanes schreef:
Hey Sandra,

Jaja daar was ik dan weer na jaren, ik vondt het erg leuk om je weer eens te ontmoeten enne leuk paardje hoor.
Goed zeg dat je vierde bent geworden ik zei toch dat het er goed uit zag Haha! Haha!
We spreken gauw weer wat af dan kan je Ossie weer eens zien.
Groetjes vanessa.


Heey nessie!

Ja ik vond het heel tof om je weer te zien na heel wat jaartjes,
Ja dta is idd zo... Dat heb je gezegd dus dat is uitgekomen hahaha
We spreken elkaar snel weer doeiiii

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 08:37

Jurga schreef:
Hee San, wat goed! Was het een officiele wedstrijd of een onderlinge? (denk het laatste of niet?) Maar hartstikke mooi dat hij er toch weer voor je was op het goede moment!


hey loon! Het was een onderlinge ja... Ja ik was erg blij dat ie het voor me deed ...Zeker na alle blessures Lovers Lovers

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 06:32

Hey... Appie:Ja hij had er weer helemaal zin in haha:)

Jurga,Ik heb nog geen startkaart dus ik weet het niet,ik zie het wel...
Ik had hem wel ingevlochten, maar in de trailer had hij zn hoofd gestoten dus heb toen zn voorvlecht eruit gehaald...Manen waren wel netjes geknot hahaha enne wat versta je onder Jurga-kopknotten???

keep calm, I'm engaged!!! <3

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 09:23

Weet ik nog niet... Maar dat hoor je wel van me...

Jurga: Nee zo n knot had ie niet... *LOL*

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, criollo_yess, judith_irene, Nickeltje, RanjaRietje, Rose94, XxMariellexX, Zinzi_jewel, zippora en 90 bezoekers