Homepage

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 13:59

Zit ff op je site te kijken en ik vind 'm echt wel gaaf. Alleen geeftie bij mij de hele tijd zo'n vinger van dat er een link zit. Daar waar links zitten geeft hij dan het adres waar naartoe gelinkt wordt, en als er geen link zit, maar wel zo'n vinger, dan geeftie geen adres. Weet niet waar dat aan ligt, maar misschien zit er wel wat fout in het script (you never know)

En als ik mijn ouders zo ver krijg, of er voor spaar, dan ga ik zeker zo'n portret bij je bestellen!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 16:52

Jullie zijn echt vaag....

Goed dat vinger probleem komt misschien omdat ik IE4.5 heb (ofzo, zou het niet precies weten).. Of omdat ik een vreselijk rare computer heb (zijn niet al die plastic bakken raar?)... Of misschien omdat mijn browser (had ik al eerder genoemd) die dingen helemaal ziet als plaatjes (zo laden ze ook, bij mij dan) en dan dus overal maar zo'n vinger neer zet. Hij doet het trouwens ook niet overal hoor. Zou ff moeten kijken om te zien waar precies...

Laudine
PS: gisteren met Photoshop zitten knoeien, en hij wilde niet wat ik wilde, dus toen maar in PhotoImpact (je kunt gewoon hetzelfde) en toen deedtie het probleemloos. Ligt vast aan mij, maar ik snap dat shop niet hoor.. Doe mij maar impact...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, amandananana, Esther_r20, Gigixponys, GoogleAdsense, Jorissie, lauret, mino1, SemrushBot, SylS, Whizz en 121 bezoekers