Sunny weg :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Sunny weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 21:19

hoi...ik verzorg nu een mishandelde tinker, alleen ze moet weg. de eigenaar zoekt een baasje die heel veel tijd wilt besteden met haar. ze raakt n.l. niemand aan, maar je moet haar zien lopen, prachtig!!!! echt haar benen mooi omhoog. maarja, dat is natuurlijk wel het beste voor haar.
nu komt er een veulen inplaats, ook een tink...helemaal zwart met witte sokken Kwijl Tong uitsteken
en Jena gaat bijna bevallen. ze heeft nu maar liefst 2 veulentjes in haar belly, maar ik hoop dat het wel goed gaat. ze stond vandaag lekker in de wei, roept haar baasje haar, komt ze in volle galop aan galloperen!!! en dan wel met 2 veulens...(veulens komen in feb.).
nou, dit was het dan. ik heb vandaag foto's van jena gemaakt, maar die moet ik nog op de computer zetten. ze zijn niet fantastisch, want ze bewoog de hele tijd (maar das wel logisch als ze lekker in de wei staat Tong uitsteken) ik hoop dat ik ze straks bij ITP kan zetten.
Myr

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:22

Wat jammer,
maar voor haar is het wel leuk als ze naar iemand gaat die er veel tijd aan kan besteden. Maar met een veulen kun je ook alles vanaf het begin opbouwen en nog heel veel mee meemaken

nicky88
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: Deventer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:24

Hey,
is die drachtige tinker mishandeld?
raar dat jij hem dan mag verzorgen en dat ze die niet meteen weg doen, maar wel beter natuurlijk als jij hem verzorgd.
leuk dat ze een tweeling krijgt, maar wel eng ook natuurlijk.
of niet?
groetjes

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:22

Spannend zeg een tweeling! En nu maar hopen dat alles goed verloopt!

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 21:43

nicky88 schreef:
Hey,
is die drachtige tinker mishandeld?
raar dat jij hem dan mag verzorgen en dat ze die niet meteen weg doen, maar wel beter natuurlijk als jij hem verzorgd.
leuk dat ze een tweeling krijgt, maar wel eng ook natuurlijk.
of niet?
groetjes


die mishandelde(Sunny) is niet drachtig, maar een andere tinker merrie.
ik ben vandaag zo dichtbij Sunny, dat ik met mijn hand over haar neus kwam. gelukkig speurde ze niet meteen weg. gaat echt beter met haar. ik verzorg haar al paar weekjes...maar het is gewoon beter voor haar als ze een lief baasje heeft die veel tijd en liefde aan haar geeft.
Bloos er is maar liefst 80% kans dat allebij de veulens het overleven Bloos !!!!!! yess.....!!!! ik denk wel dat Sunny snel een baasje krijgt, want ze loopt heel mooi!!!! ze tilt haar benen goed op, ze sleept ze niet
ik ga..