Trailer/verzekerin/experts ik wordt er gek van

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Trailer/verzekerin/experts ik wordt er gek van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 20:30

Ik heb 2 jaar geleden een Ifor Williams trailer gekocht, voor mij echt de perfecte trailer. Hij was toen 3 jaar oud.
Hij staat vaak buiten zoals de meeste trailers.
Vorig jaar zomer ging ik even een vriendin ophalen en zouden we naar het bos gaan. We hadden het paard goed vast gezet en zijn gaan rijden. Halverwege hoorden we een groot kabaal en zijn we gestopt. Het paard (een fries) had zich omgedraaid in mijn trailer en de stangen uit mijn trailer gedrukt. Dus de stang bij de boeg zal ik maar zeggen. Met bouten en al dus er zitten 2 gaten in mijn wand.
Mijn vriendin meteen de verzekering gebeld en als ik de trailer naar de reperateur zou brengen zou er een expert langs komen. Wat blijkt, de expert zegt dat we het paard niet goed vast hadden gebonden en dat ze veiligheidspin die in de stang moet niet vats zat. Onzin want ik ga niet eens rijden als dit niet allemaal in orde is !
Dus haar verzekering weigert te betalen.
Nou dan maar mijn eigen verzekering geprobeerd.
Nu een half jaar later zou er eindelijk een expert langs komen.
Trailer weer naar een andere reperateur gebracht, die al moeilijk ging doen toen hij zag dat de trailer niet bij hem vandaan kwam.
Vandaag is dus de expert geweest. Wat blijkt nu weer ?
Tja het hout rondom het gat is verrot dus daarom drukte het paard die balk met bouten en al eruit. En tja 800 Euro ging het kosten maar ze wisten niet of de trailer dat wel waard was. Ik heb hem dus voor 4000 Euro 2 jaar geleden gekocht en doe er toch echt niks geks mee !
Dat ding is nog in super staat.
Het is toch niet zo gek dat dat hout rondom dat gat gaat rotten na een half jaar. Normaal is het beschermd maar nu kon er regen in lopen omdat het open was.
Ik wordt er echt een beetje moedeloos van !
Morgen maar weer de verzekering bellen...........

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:47

He, dat is wel heel extreem. Die trailer was gewoon perfect toen het gebeurde. Dat zei nu zo lopen te treuzelen.