mimi moeten redden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 13:50

nou je hoort het al
wanneer regende het? oh ja dat was vrijdag avond.
het begon te regenen al die geiten onder dat hok! maar mimi die werd weer es weggepest dus die moest onder zo'n klein ding schuilen aaah gossie wat zielig vond ik dat. ik er heen en mimi onder een hok gestopt onder toe zicht van mij want anders slaan ze haar helemaal in elkaar. mimi dus opgetilt en sammy erachter aan huppelen toen heb ik genoeg hooi gepakt voor beide hokken. hebben we wat te knabbelen tijdens die buien. later ging ik ff wat hooi brengen naar expensive en mimi was dus weer het hok uit geknikkerd. ze zat te schrreeuwen in de regen. ik erheen rennen knapt mijn slipper (slippers van de hema he) ik op 1 slipper en 1 blote voet door de regen naar mimi rennen was mimi achter in de wei, ik op me blote voet door de distels rennen *au au au* en mimi onder een hok getilt. ahh en zielih was dat. en toen ben ik er bij gebleven ze was heel bang ik tegen haaar gekropen en omhelsen toen kalmeerde ze en omdat ik erbij was werd ze gelukkig door de andere geiten niet geslagen. haaar dochtertje sammy zat onder het andere hok maar die vermaakte zich wel. ben toen bij mimi gebleven totdat de regen was gestopt en toen was alles weer oke. gelukkig
maar ah wat deed dat pijn door de distels rennen maar het moest want anders zat die arme mimi de hele tijd in de regen (ook wel es gehad eerder maar dan met hagel) echt sneu joh.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 14:01

oh ja vergeten voor degene die niet weten wie mimi is kijk maar even:
[img]../upload/671/yenenmimi.jpg[/img]

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 14:17

ja vind ik ook wel best zielig maarja. dat komt omdat ze niet sterk is dus pakken ze haar en daar gaat ze dan.. Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 17:30

ja ze zijn ook heel lief en speels
als je meer geiten foto's van geiten bij ons in de wei wil zien pb ik ze wel hoor Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, IASCrawler, ikkedus, JeRekers, Nicollevs, NorwayFjord, Vlindy, xXutopiaXx en 38 bezoekers