doen! paard in de africhting.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 23:35

Hoi...
mijn paard zit nu even in de africhting,
om hem wat verder door te rijden,
en ook de trainer van mijn paard wil tzt
mijn paard uitbrengen waar ik zeker niet negatief tegen over staat...
grrrroetjes!!an

{EDIT}titel aangepast, moderator Orri {/EDIT)
________________
rijden op paarden is een hemel op aarde!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-07-08 00:00 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 10:58

ja erg leuk voor je, maar wat ik me altijd afvraag is wat wordt je er zelf nou beter van?. Het is toch veel leuker als je zelf met je paard in training gaat en hem zelf uitbrengt. Ja sorry maar dit snap ik nooit.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:04

Als je het zelf doet leer je ook gelijk het karakter van je paard, is misschien wel handig als je gaat rijden.
-Alice-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:23

Uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf doen, ik denk dus dat het wel slim is om straks ook bij deze ruiter te gaan trainen. Maar om even op de bovenstaande reacties in te gaan: je kunt niet alles zelf! Sommige mensen klungelen maar jaren aan en komen met een totaal verreden paard te zitten omdat ze het zonodig allemaal zelf moeten doen. Proffessionele ruiters zijn dat niet voor niets, ze zijn stukken handiger en weten doorgaans goed waar ze mee bezig zijn, en kunnen op die manier problemen oplossen waar jij zelf toch nooit uitkomt.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:42

Maar dan zou ik (als dat zou kunnen) er toch wel bij willen zijn. (als ik een eige paard had).

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:09

Ik zou h'm liever zelf willen africhten, heb je wel errug veel geduld nodig, merkte ik gisteren bij boesje, ik heb een half uur achter elkaar 'nee' moeten zeggen en haar sneutje weg moeten duwen voordat ze ophield met in het tuig te bijten! Gaaaap

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:38

Citaat:
Op 2001-07-08 14:09, schreef Charmotte:
Ik zou h'm liever zelf willen africhten, heb je wel errug veel geduld nodig, merkte ik gisteren bij boesje, ik heb een half uur achter elkaar 'nee' moeten zeggen en haar sneutje weg moeten duwen voordat ze ophield met in het tuig te bijten! Gaaaap


Tja, als je zo doet leert hij het nooit natuurlijk. 1 klap komt harder aan en merkt hij meer van dan telkens nee oid te zeggen.

Voor de rest sluit ik me bij Zep aan.