Ben ik te kritisch?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:00

ik ben zelf op stal nu af en toe bezig met cheyenne. Een 2 jarige shet merrie.
Ik pak haar zo eens in de 2 weken een kwartiertje, omdat ik van diverse mensen te horen kreeg dat dat beter was, omdat bijv. elke dag al vrij pittig is voor een 2 jarige.
Verder staat chey dus op het land met 2 andere shets en een paard.
En met chey heb ik af en toe de grootste moeite. Ze is ontzettend sterk, en als ze niet wil (of juist wel) heb ik dus echt de blaren op mijn handen staan.

Ik ben zoals je weet zelf ook op zoek naar een paardje, en ik wil hem echt minimaal 3 jaar hebben, en zadelmak en licht aangereden (op zijn minst!!!!!)
Waarom?
Ik wil nu al zolang een paardje, om lekker mee te rijden. Dan kan ik wel een veulen/jaarling/2 jarige kopen, maar dan moet ik nog minimaal een jaar wachten voor ik erop kan.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:08

ik doe ook kort sanderijn, pak haar eenkwartiertje ofzo, maar dagelijks werd mij afgeraden. Beter zou zijn 1x in de 2 weken even een kwartiertje pakken. Dus dat doe ik dan maar

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:14

nou, hihi, dat advies kreeg ik van diverse personen van hier (weet alleen niet meer wie)
Anton maakt het niet zoveel uit, zolang ik haar maar niet voor de wagen zet of op haar ga rijden ofzo (het is een mini Haha! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 99 bezoekers