Ailin 1e keer naar de manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 14:02

gaat de laatste tijd zo lekker met ailin echt super. wordt elke dag gelukkiger met der. was afgelopen week aan t freestylen en voor t eerst kwam ze echt op me aflopen toen ik stil bleef staan. normaal gaat ze wel staan en naar me kijken maar echt op me af komen deed ze niet wle vlakbij en als ik voor haar langsliep dat ze dan volgde. maar echt helemaal bij mij komen was er niet bij. ik was toen echt zo trots. ze vertrouwd me dus wel. tijdje heerlijk staan kroelen in de zon enzo. hmm ben zo blij metd er
vrijdagavond. liep ik de wei in en tessa was met darby aan t rijdne. ging ff kijken (had ailin nog niet begroet) en praten met bert. na een kwartiertje kwam ailin ook ff kijken omdat ze toch wel beetje jaloers was ja ik kom toch altijd voor haar?? heb haar gelongeerd vindt ze echt leuk. ze zit afentoe echt te loeren van wanneer gaan we rennen. en dna maar hard gaan. een lange zijde en an daar weer netjes rondjeslopen. werd nog veel trotser op mn meisje.

zaterdag zou ik met bert meegaan naar de manege darby rijdt dan altijd dus dan kon ailin mooi een keertje daar een kijkje gaan nemen. ze liep zo de trailer in. was de eerste keer sinds ze hier was. dus ikke nog weer trotser. en ook uit ging goed. wel stapje voor stapje. en als ik onder de stang door wilde ging ze iets naar voren waardoor ikd er niet onderdoor kon. maar dit vindt ik beter dan dat ze eruit stormt. ze vondt t erg intressant tot ze opd e poetsplaats stond toen gingen de oortjes weer normaal en vond ze alles gewoon. uitgebreid gepoetst. en iedereen kwam haar bewonderen. volgens thea zou ze voor een 2jarige door kunnen gaan kwa bouw en kan ze nog een end de lucht in schieten. hmmm ben ik t wel mee eens ze is gewoon echt nog een beetje baby. maar als ze iets meer spieren krijgt groeit dat er nog wel uit. toen mocht ik nog een paar rondjes meestappen in de les. tussend e vreemde paardjes. en ik groeide nog meer van trots. ze liep rustig rond en teriwjl de rest om me heen draafde keek ze naard e andere paardjes. en sommige vond ze errug leuk daar wilde ze wel ff achteraan rennen. toen weer terug gegaan weer braaf trailer in en uit.en lekker de wei in bij der vriendjes.
snap niet hoe ik ooit zonder haar gekund hebt. mijn trots groeit met de dag en ik ben echt zo blij met der.
helemaal into Ailin. im in luv

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:04

begrijp ik nu goed dat je in de les OP haar gestapt hebt?
Da's heel netjes dan!!!!!!
Leuk hoor, zo'n beestje opvoeden

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 14:06

nee hoor. gewoon aan de hand meegelopen. vindt het nu nog te vroeg om op haar te stappen. ben veels te bang dat ik iets overhaats. waarschijnlijk nadat ik op vakantie ben geweest stap ik ervoor t eerst op (dus midden augustus).

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:10

oow wat heerlijk!!! Echt geweldig joh! Hier moet je van genieten als het goed gaat.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:20

gaaf joh! Ik kan je 1 ding vertellen, na 6 jaar heb ik dat nog steeds. Niet echt elke dag meer, maar als hij zo super gaat als nu, dan hoef ik maar aan m te denken en dan springen de tranen bijna in m'n ogen. Ik wilde m na 1x zien al niet meer kwijt (mijn mafketeltje *zucht*), en m nu weg moeten doen??? Not! Ik heb echt alles voor die droos van mij over...
En als hij dan weer loopt, en omhoog komt als ik ga door zitten, dan denk ik: HEB IK DAT ALLEMAAL GEDAAN? nee toch? Maar er is echt niemand stiekum opgekropen oid, echt allemaal MIJN werk, en dat is gewoon niet te bevatten. Nu Voltrack nog een beetje bijspijkeren, alhoewel, ik zie t niet zo zitten. Als ik een paard echt zoals Joop zou kunnen bepalen wattie doet ed, dan zou ik t wel doen, maar als dat niet oz is, dan doe ik t niet, is alleen maar teleurstellend.
Ken t gevoel ehel goed, en dat gaat NOOOOOOOOOOOIT mee rover...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:42

Gaaf gevoel he? Dan loop je echt even in de 7e hemel! Goed gedaan van Ailin!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:37

braaf zeg! is ook goed kan ze aan alles wennen en zo ineens de trailer op heel netjes!
alle manege meiden eromheen natuurlijk *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 21:39

iedereen naar haar kijken. zette haar op de poetsplaats 5 meiden om me heen. toen werd er nog in de les gevraagd WIE IS DAT? Ailin/Alien is dan t antwoord. en ikke stond daar een kop groter dan de rest te stralen met mijn o zo mooie meisje