Annebel is tandem paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Annebel is tandem paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 21:43

Na het rijden ben ik voor de gein eens achter het zadel gaan zitten. Toen wilde mijn moeder er voor de gein voor gaan zitten. Dus hebben we geprobeerd. En ze vond het niet eens erg. Ging alleen wel wat sneller lopen }> . Maar ik had wel wat gebok verwacht. Er is ook een foto van gemaakt, maar die moet nog ontwikkeld worden, maar het rolletje is nog niet vol .



Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 21:12

Dorine schreef:
Leuk man!
Moet ik bij die van mij niet proberen, die bokt en sjeest net zolang tot beiden eraf liggen... Extreme duivel

Ben zeer benieuwd naar de foto!
Zou je misschien een soort 'tandem-zadel' kunnen kopen, zodat je samen met je moeder een buitenrit kan gaan maken? *LOL*


die hebben ze in duitsland geloof ik wel, dan kan er een klein kind voor meerijden.
Maar de foto moet nog ontwikkeld worden, en het rolletje is hellaas nog niet vol.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 13:47

sonjabelgium schreef:
Toen ik een jaar of 13-14 was deed ik dat ook 's met mijn dravertje toen, m'n zus op de kont. En toen begon ze te lopen als gek, en m'n zus 'r kont deed gewoon megaveel pijn achteraf ... wilde ze lekker nooit meer op m'n paardje!!! IKKE BLIJ!!!!!!! Haha!


dat had ik dus ook van bel verwacht, maar dat deed ze dus niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers