een goed boek.. stukje eruit..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:29

Tja, een uur is ook nog niet echt veel tijd om te reageren he... Geduld is een schone zaak!

Is dat niet dat boek waarin mensen geadviseerd wordt om met een pelham te gaan rijden? Of is dat een ander boek? Voor de rest ken ik het hele boek niet, maar dat vind ik een nogal dubieus advies...

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 14:40

Angelique18 schreef:
Maar ze zegt er wel heel duidelijk bij dat alleen ervaren mensen met een stille hand ermee mogen rijden..


Kan allemaal wel wezen, maar een hoop mensen denken dat ze ervaren zijn met een stille hand, terwijl dat in de praktijk vies tegenvalt... Het is lastig om je eigen kwaliteiten juist te beoordelen.
Onervaren mensen overschatten zichzelf vaak, vinden zichzelf beter dan dat ze in de praktijk zijn, terwijl de echt ervaren mensen realistischer zijn of zichzelf zelfs onderschatten.
Ondanks het voorbehoud dat zij maakt blijf ik het een heel vreemd advies vinden, vooral in een boek, je kunt een hoop gekken op het idee brengen!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:48

Het gevaar van een boek is dat je de goede begeleiding op de grond mist.
Zoals zij de pelham zelf gebruikt en het gebruik ervan omschrijft zal het vast wel goed zijn, maar dat is nog geen garantie dat de lezer van dit boek er op dezelfde manier mee omgaat.
Die garantie heb je bij een gewone trens natuurlijk ook niet, maar een pelham kan toch wel even flink wat meer schade aanrichten dan een trens.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:32

Ik wil ook zeker niet het hele boek afkraken hoor, dat eerst stukje van jou is prima, maar ik heb dus m'n twijfels bij die pelham, dat is het enige. Lachen

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 34 bezoekers