Pony gekocht...! + nog 2 foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Pony gekocht...! + nog 2 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-03 17:02

Vorige week heb ik haar gekocht, en vandaag was het zover! Vanmiddag zijn we haar op wezen halen. Ze is echt heel lief! Nadat dribbel was overleden had ik zoiets van 'nee nooit meer een pony!' maar al vrij snel merkte ik dat ik het toch wel erg graag weer wou.
Het is moeilijk als je er iedere dag mee bezig bent en ineens ben je dat allemaal kwijt. Dus aardig wat ponys bekeken en toen vorige week deze pony gekocht!!
Ze zal dribbel nooit kunnen vervangen en dat wil ook absoluut niet. Dribbel blijft voor mij de speciaalste pony... Mis hem dan ook super Verdrietig Maar ik hoop wel dat ik met haar ook een mooie tijd zal krijgen!
Het is een haflingermerrie van bijna 2 jaar. Erg groot vind ik Haha! maar dat komt waarschijnlijk doordat ik drib gewent ben......
Ze kent nog weinig (niks?) want heeft voor zover ik weet alleen op het land gelopen. Maar ze is wel super lief, en nieuwschierig. Halster om doen, eerst even had ze zoiets van 'ja bekijk jij het!' maar liet het toch al snel toe. Toen moesten we even wachten en ze bleef meteen braaf stilstaan. Wel een beetje kijkerig maar ja, vind je het gek *LOL* Op de trailer stond ze ook binnen 10 minuten, echt heel braaf! Toen ze in de stal stond had ze wel even zoiets van 'wat is dit Scheve mond ' Op papier heet ze Veerle, toen ik dat vorige week hoorde had ik echt zoiets van Misselijk zo gaat ze bij mij niet heten! Maar hoevaker ik aan haar naam dacht hoe minder erg het word, het went denk ik *LOL*
Ze staat nu lekker op stal, ben vrij snel weggegaan zodat ze rustig aan haar nieuwe plek kan wennen, ookal kriebelt het voor mij nu wel erg om weer terug te gaan Party!! Ze is echt zo super lief !!!
Het zijn wel een beetje dubbele gevoelens hoor, ben echt super blij met Veerle, maar mis dribbel ontzettend....

Hier een foto van vorige week, maak morgen denk ik nog wel even nieuwe als ze los is in de bak
Afbeelding

*even 2 foto's erbij gedaan*

Afbeelding

veerle & ik..:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Joyce op 22-01-03 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 20:59

bedankt allemaal voor de reacties!
Ben blij dat jullie het een beetje kunnen begrijpen! Ik had express totaal iets anders dan dribbel gekocht, omdat ik anders teveel vergelijk, en ik nu dan liever totaal iets anders doe.
Mis drib wel vreselijk, maar Veerle helpt me goed..
bedankt allemaal!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Besje, ChelseaAyLee, DDDara, Galeobdolon, Groetje, herous, Knollboll, mirriejj, nafkedemi, onpaard, Rivendell, vilheide en 109 bezoekers