gisteren geboktmeet met Yor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 11:41

Gisteren hadden Yor en ik afgesproken op het station van Nijmegen. Zij moest toch een vriendin op de trein zetten en ik kwam van mijn werk. Ik kon haar herkennen aan een witte pet - dat was dus makkelijk! Toen ik aankwam stond ze druk te bellen (popi meisje Knipoog ). Leuk om elkaar nu eens in het echt te zien! We hadden al van verschillende mensen gehoord dat we zo op elkaar leken. Mwoah... in het echt valt het wel mee hoor, met een beetje goeie wil zou je kunnen denken dat we zusjes zijn, maar sprekend... nou nee (Yor lijkt trouwens wel veel op mijn middelste zusje, dat weer wel).

Op deze bloedhete dag besloten we het maar rustig aan te doen. Eerst ff lekker gaan shoppen (o.a. kaartje gekocht voor Heike) en ondertussen bijkletsen. Later zijn we op een terrasje gaan zitten (Koningsplein heet het daar toch?) en toen kreeg ik een sms-je van Prisca dat ze heel jaloers was dat wij lekker in het zonnetje zouden zitten terwijl zij op een bloedheet kantoor zat. Ik heb haar maar even verteld dat wij ook heeeeel zielig waren, wij zaten tenslotte op een bloedheet terras! Haha!

Toen nog maar eventjes gaan shoppen en bij de Mac naar binnen gelopen voor ieder een halve liter Cola Light. Yor wist nog een leuke winkel met allemaal designspulletjes en meubels (Deja Vu, ik was er ooit al eens geweest bleek later) en daar zijn we lekker op een heel zachte bank gaan zitten om nog meer bij te kletsen. Is natuurlijk niet echt de bedoeling in zo'n winkel, maar niemand zei er iets van. En toen was het alweer tijd om naar m'n volgende afspraak te gaan. Was alles bij elkaar heel gezellig!

Yor, binnenkort in Utrecht hè! Party!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:21

Gezellig hoor!

Jullie hadden het weer idd wel meezitten!

Enne... de volgende keer ben ik er ook, want ik wil nu toch wel eens in het echt zien of we nou op elkaar lijken. Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 23:37

Ik ben gelukkig niet jaloers hoor absoluut niet Party!! Party!!

Mmmhhh ongeveer hetzelfde als mijn onderschrift.....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 14:25

haha.. Arme Pris, ik zat ook op een heet kantoor hoor, arme ik dus ook! Enneh, in Utreg kom ik stiekum ook kijken (zoek al een vermomming)...
Volgens mij K, als Yor op 1 van jouw zussen lijkt, lijkt ze ook op jou. Want volgens mij lijken jullie allemaal op elkaar, daarom herkende ik Lautje ook in de trein. Vage zin weer, maar goed. Net als hier in de familie: tuurlijk lijken we niet op elkaar, hoe kom je d'r bij, maar goed, we zijn nogal herkenbaar, vooral met zn 4tjes bij elkaar: zijn jullie soms familie? Neuh, tuurlijk niet joh!