eindelijk dan echt bijna miijn eerste menles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

eindelijk dan echt bijna miijn eerste menles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 21:49

Ik zit dus sinds begin dit jaar op menles maar ben er nog nooit geweest! Ja dat is een beetje raar maar ik zal even uitleggen hoe het komt. De eerste keer toen sneeuwde het en waren we bang dat het glad zou zijn en aangezien we toch ongeveer 15 kilometer moeten rijden zijn me maar niet gegaan in het donker. Nou, dan de volgende keer maar, niet zo erg. ja hoor, bellen ze op van de manege: de les gaat niet door. En waarom niet? Het was weer gaan dooien en er was een leiding gesprongen, de hele bak stond onder water en zwemles geven ze daar niet. Dus, ging weer niet door. Wel even balen natuurlijk maar hopelijk gaat het nu morgen toch echt door! Ik heb nu nog geen telefoontje gehad maar je weet maar nooit!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:22

ik ga in maart beginnen met menlessen, hoop dat het leuk is! maar dat gaat wel lukken denk

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:47

Ik heb nu al een tijdje geen les meer. Het is bij ons op dinsdagavond, en dan is Marc vrij, dus zijn we de hele dag aan het klussen en 's vonds afgedraaid. Bovendien is er momenteel geen paardje beschikbaar. Wel start de nieuwe cursus voor het koetsiersbewijs komende dinsdag, en aangezien ik heb geholpen met het op poten zetten ervan, moet ik dan mijn neus wel laten zien...