Iets wat ik nooit meer zal vergeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Iets wat ik nooit meer zal vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 14:41

Dat was donderdag middag, alle manegepaarden waren de bak uit en de bak was vrij. Ik zette Jamey los. Eerst ging ze natuurlijk even heerlijk liggen rollen, en daarna stond ze op. Ik pak mijn longeerzweep erbij om haar net even dat zetje te geven om te gaan rennen. Ik sla met het ding een paar keer op de grond en *zoef* daar ging Jamey. Eerst rustig, en ik stond daar in het midden, maar op de lange zijdes trok ze een enorme sprint, zo hard heb ik haar nog nooit zien gaan. Volgens mij is zij echt de snelste pony van de manege. Ik heb haar nog nooit zo hard zien gaan. Ik deed niks, ik stond alleen in het midden van de bak, en Jamey rende zo onwijs mooi, zo onwijs hard. Daarna ging ze mij uitdagen, voltes om mij heen lopen, steeds kleiner, afwachtend op wat ik zal doen. Nog één rondje dan maar, en ik klapte met de longeerzweep op de grond, opnieuw ging Jamey er weer heel hard vandoor. Na een paar rondjes weer op de volte bij mij, en toen mocht ze van mij naar me toe komen. Me meis was moe.

Zoiets geweldigs heb ik nog nooit gezien, een paard dat zich zo uitslooft, zo ontzettend hard gaat, en vooral zoveel plezier erin heeft... Onvoorstelbaar.... Kwijl

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:48

ik wed dat Chippy en Rocky samen harder gaan Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:52

Fijn dat ze dat niet doet als jij erop zit...jij hebt echt een goed opgevoede pony...