Weer een rechtzaak gewonnen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Weer een rechtzaak gewonnen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:19

We kunnen zo onderhand wel een eigen advocatenburo gaan opzetten.
Deze keer kunnen we helemaal trots zijn op onszelf, want we hebben zonder advocaat geprocedeerd.
De handelaar van mijn Jeep had een civiele procedure tegen mijn man en het bedrijf van mijn man opgestart omdat hij facturen betaald wilde hebben, die allang betaald waren. Hij had de facturen gefraudeerd door het kenteken van onze andere Jeep erop te zetten. Mijn Jeep was via hem verkocht en dat geld hadden we nooit gekregen. Na een zakelijke ruzie met mijn man ging hij ons 'zakelijk en prive kapot maken'zoals hij dreigde en het gevolg was een deurwaarder met een dagvaarding. Ik schrok zo dat ik wou betalen, ook al was het niet terrecht. We zijn toch de procedure ingegaan, die al met al 1 jaar heeft geduurd...alles schriftelijk. Vandaag kwam eindelijk het vonnis van de rechter: eiseres (de handelaar) is in het ongelijk gesteld en moet de proceskosten betalen!
Na-na-na-na-na!!!!! Party!!
Met nog wat sneren en trappen na van die rechter!!!!
En het mooiste is natuurlijk dat de naam van zijn advocaat er staat en bij ons op hetzelfde plekje: procederend in persoon Cool

Tjah..zo heb je nooit wat en zo win je 4 rechtzaken in een paar maanden tijd. Helaas ook nog 4 te gaan, want we zijn nog niet klaar met datgene wat een paar maanden terug speelde...wat de meesten wel weten...
Inmiddels zijn we aardig thuis in het juridisch vakjargon, dus als er nog iemand een advocaat nodig heeft Knipoog

Groetjes Suzanne

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:21

pfieuw, hartstikke goed gedaan want het is niet zomaar iets
succes met de andere 4.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:30

In ieder geval heb je er al een paar gewonnen. Dat moet wel een fijn gevoel zijn. Succes nog met je andere zaken. Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:34

Die andere worden wel door onze advocaten (2) gedaan hoor! Knipoog Anders wordt het een zooitje, vrees ik.
Maarre..op de kort gedingen die we hadden gewonnen hebben ze hoger beroep ingezet. Vervolgens allerlei spullen niet ingeleverd, zodat het op de 'parkeerrol' staat en pas 9 december 2003 weer bekeken wordt!!!!! Je gelooft je oren niet, maar goed...
Maar ja, erg geloofwaardig komen ze al niet meer over, natuurlijk. Ze proberen nu via allerlei andere slinkse plannen en sluwe streken ons dwars te zitten, maar na wat we meegemaakt hebben laat je je niet zo gauw meer gek maken. Dat is het enige voordeel geweest aan de hele situatie. Zo leer je van alle tegenslagen wel wat. Pling

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:36

Nou na alle tegenslagen toch iets wat voor de wind gaat!!!
Jippie!!! Al sloopt het je wel denk ik.
Succes nog met de rest!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:39

Het sloopt je zeker, want nu ben ik wel blij, maar reken maar dat ik regelmatig hysterisch wordt van al het gedoe.
Maar ik kan iedereen vertellen: laat je nooit intimideren door dreigende zinnen, want het loopt zo'n vaart niet !

En wbt die autohandelaar...ik overweeg om een kaartje te sturen, met daarop: The Winner Takes It All!!!!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 09:57

Het kan dan nog zo onterecht zijn. Je zult er een hoop slapeloze nachten van gehad hebben. Ik hoop voor je dat die andere 4 rechtzaken net zo voorspoedig afgewikkeld worden.
Loop je nu nog risico dat je je paarden of huis kwijt raakt of misschien moet verkopen of zijn die inmiddes veiliggesteld?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 10:09

Hartstikke goed dat jullie deze zaak alvast hebben gewonnen! Gefeliciteerd! En heel veel succes met de andere zaken. Ik hoop dat die ook een goed einde krijgen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 11:10

Eindelijk gerechtigheid. Succes hoor.

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:07

Hej wat naar allemaal, ik las net je PB, dat is goed balen. Iig heb je deze gewonnen en nou maar hopen dat het met die andere 4 ook zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal hoor en dol van wordt. Sux6!

Machie

Berichten: 16003
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 23:11

geweldig!!!
echt goed hoor!
ga zo door, en als ik later een rechtzaak heb, mag jij mn advokaat spelen, goed?

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:39

Gelukkig Suzanne, eindelijk rechtvaardigheid!!!